آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

احتمال اکران «سوءتفاهم» در پاییز



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

جلیل شعبانی مجری طرح و تهیه کننده سینما گفت:نسخه جدید فیلم «سوء تفاهم» حدود ده دقیقه کوتاه شده و در فصل پاییز اکران خواهد شد.

به گزارش سینماخبر، جلیل شعبانی مجری طرح و تهیه کننده سینما ؛درباره آخرین وضعیت اکران«سوء تفاهم» گفت: احتمالا این فیلم را در فصل پاییز اکران خواهیم کرد.

 

وی افزود: نسخه جدید این فیلم نسبت به نسخه حاضر در جشنواره فیلم فجر حدود ده دقیقه کوتاه شده و طبیعتا روی صداگذاری هم به علت تدوین مجدد کار می شود.

 

درخلاصه داستان این فیلم آمده است: تعدادی از دانشجویان سینما، دختر ثروتمندی را به امید بازیگر شدن گروگان می گیرند، اما به تدریج ماجرای گروگان گیری و ساخت فیلم، پیچیده می شود تا جایی که دیگر تشخیص واقعیات و خیال ناممکن جلوه می کند.

 

مریلا زارعی،اکبر عبدی،هانیه توسلی،کامبیز دیرباز و پژمان جمشیدی ترکیب اصلی بازیگران این فیلم را تشکیل می دهند و دیگر عوامل فیلم عبارتند از:تهیه کننده: جلیل شعبانی، نویسنده و کارگردان: احمدرضا معتمدی، مدیر فیلمبرداری: پیمان شادمانفر طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم و سارا سمیعی، چهره پرداز: مهرداد میرکیانی، صدابردار: مهران ملکوتی، مدیر تولید: پیمان جعفری محصول سازمان اوج.

 

«سوء تفاهم» از فیلم های حاضر در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------