رضا صادقي قطعه‌اي را به ايرج قادري تقديم كرد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

رضا صادقي قطعه‌اي را به ايرج قادري تقديم كرد

رضا صادقي ـ خواننده پاپ ـ در سالن ميلاد نمايشگاه بين‌المللي به صحنه رفت.

ايسنا:در ابتداي كنسرت «مشكي پوشان» به رهبري بهنام ابطحي، رضا صادقي در سخناني گفت: خوشحالم بعد از اجراهايي در 4 و5 تير ماه بار ديگر در خدمتتان هستم و به رغم تمام مشكلاتي كه پيش مي‌آيد، وقتي يك اتفاق خوب مي‌افتد انجام آن را، كار خدا مي‌دانم . به هرحال مهم آن است كه خوش باشيم.

او به رسم همه كنسرت‌هايش ياد ناصر عبداللهي ،‌ بابك بيات‌، پرويزمشكاتيان‌، خسروشكيبايي‌ و ايرج قادري راگرامي داشت و از حاضران خواست تا 15 ثانيه آنها را به صورت ايستاده تشويق كنند.

صادقي پس از اجراي چند قطعه، اظهار كرد: سه ستاره بزرگ را عوامل موفقيت‌ام در زندگي مي‌دانم.‌ ابتدا لبخند خدا كه هميشه در زندگي‌ام جاري است‌، دوم اينكه ايراني‌ هستم و هرجا بروم ايراني خواهم بود و سوم اينكه يك جوان جنوبي بندرعباسي هستم و به آن افتخار مي‌كنم.

اين خواننده كه در طول اجراي برنامه‌اش ،ايستاده بود در پايان اظهار كرد: در كنسرت ايستادم تا يك عده فكر نكنند مي‌توانند نگذارند اينجا پيش شما بيايم.

رضا صادقي در اين اجرا كه ـ 16 تير ماه ـ برگزار شد، بار ديگر به جنوبي بودنش افتخار كرد وهمان قطعه معروف بندري را اجرا كرد.

قطعات «وايسا دنيا»، «تو با مني»، «سرت سلامت»، «ديگه مشكي نمي پوشم»، «ستاره بارون» و...يكي پس از ديگري با همنوازي پرانرژي مشكي پوشان وهنرنمايي بهنام ابطحي با ساز درامز اجرا شدند.

اين خواننده پاپ در بخش ديگري از اجرايش قطعه «به همين سادگي رفتي» را به ايرج قادري تقديم كرد./ایسنا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------