آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی | زهرا مینویی: برخلاف میل ترانه باید خبررسانی کنم

ترانه علیدوستی از مرداد ۱۴۰۲ به سندرم Dress مبتلا شده‌اند که پزشکان علت آن را یک تداخل دارویی تشخیص داده‌اند. به گزارش…

محسن چاوشی میزبان اهالی موسیقی شد



محسن چاوشی میزبان اهالی موسیقی شد

حس می کنم این استودیو می تواند بهترین مکان برای دور هم جمع شدن اهالی موسیقی باشد تا آنها بتوانند فعالیت هایشان را اینجا و با بهترین امکانات ضبط و تولید کنند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تماشا: محسن چاوشی در اقدامی جالب توجه با همراهی سینا حجازی، حسین صفا و ایمان قیاسی استودیوی بزرگ و مدرنی را در حوالی شهرک غرب تاسیس کرده که امکانات فنی آن، به شکل حرفه ای در ایران تجربه می شود و قطعا می تواند کمک بزرگی به اهالی موسیقی برای ضبط آثارشان کند.

با این خواننده درباره اهدافش از راه اندازی این استودیوی مدرن و دغدغه های این روزهایش گپ زدیم.

چاوشی ظاهرا از بازتاب های آلبوم آخرش «پرچم سفید» راضی به نظر می رسد و ابتدای صحبت هایش را با همین موضوع شروع می کند: «به هر حال هر آلبومی که منتشر می شود، یکسری موافق و مخالف دارد. ولی خدا را شکر که در آلبوم آخر من بازتاب ها و واکنش ها جوری بود که من به شدت از مخاطبان آلبوم انرژی گرفتم و حس خوبی به من دست داد. هنوز هم گاهی برخی از قطعات این آلبوم را گوش می کنم و به سناریوی ساخته شدن آنها فکر می کنم و وقتی همه اینها را کنار واکنش های دوستداران موسیقی می گذارم، به یک نتیجه عجیب می رسم. اینکه زندگی بازی های عجیبی دارد...»

 

این روزهای من

چاوشی درباره دغدغه های این روزهایش و اینکه بعد از انتظار آلبوم، وقتش صرف چه کارهایی است می گوید: «یکسری کارهای پروژه ای دارم که از جاهای مختلف و دوستان دور و بری به من سفارش داده شده و در حال تکمیل آنها هستم که پیش دوستان بدقول نشوم ولی اگر راستش را بخواهی بیشتر این روزهایم را صرف فکر کردن به روزهای پیش رو می کنم نه به اتفاقاتی که افتاد و اینکه کدام به پیش بینی من نزدیکتر بودند و کدام دورتر. زندگی من با این چیزها معنی پیدا می کند. اینکه در مورد آثارم همیشه پیش بینی هایی را دارم و بعد از انتشارشان همیشه به این فکر می کنم که چرا بعضی قطعات را مردم بیشتر دوست دارند و با آنها بهتر ارتباط برقرار می کنند. از بازی لذت می برم و از آن درس می گیریم. برای آینده راحت تر می توانم تصمیم بگیرم و این برای من خیلی مهم است.»

 

103 Record

خبر تاسیس یک استودیوی مجهز و مدرن برای اهالی پاپ در تهران، آن هم با مدیریت محسن چاوشی خبر جالب توجهی است که بین اهالی موسیقی پیچیده و بسیار هم مورد توجه قرار گرفته است. تاسیسات و لوازم حرفه ای این استودیو هم به قدری به استانداردهای جهانی نزدیک است که ظاهرا می توان به جرات به این مرکز لقب «یکی از مجهزترین استودیوی پاپ ایران» را داد.

 

چاوشی درباره این تصمیم و این استودیو می گوید: «متاسفانه نمی دانم این خبر از کجا به بیرون درز کرده. ما تصمیم داشتیم که خبر افتتاح آن را به صورت رسمی در اختیار رسانه ها قرار دهیم ولی ظاهرا برخی دوستان پیش دستی کردند و خبر در اینترنت منتشر شد و بعضی از برنامه ریزی های ما به هم خورد. در کل اعتقادی دارم و آن هم اینکه هر اتفاقی که قرار است برای یک خواننده رخ دهد، فقط و فقط در چهاردیواری استودیو است که اتفاق می افتد و قطعا هیچ عامل بیرونی نمی تواند در موفقیت یک خواننده به اندازه «حس داخل استودیو» مهم و حیاتی باشد. فکر تاسیس یک استودیوی مدرن مدت ها بود که در ذهن من بود ولی بالاخره با دوستان به این نتیجه رسیدیم که آنرا عملی کنیم و استودیوی «103 Record» نتیجه همفکری من با دوستان خوبی مثل سینا حجازی، حسین صفا و ایمان قیاسی بود که بالاخره به نتیجه رسید.»

 

پاتوقی برای اهالی موسیقی

چاوشی در انتهای صحبت هایش به نکات جالبی اشاره کرد و رسما از بزرگان و دوستداران موسیقی برای حضور و فعالیت در این استودیو دعوت به عمل آورد: «راستش را بخواهید حس می کنم این استودیو می تواند بهترین مکان برای دور هم جمع شدن اهالی موسیقی باشد تا آنها بتوانند فعالیت هایشان را اینجا و با بهترین امکانات ضبط و تولید کنند. خوشحالیم که امکانات این استودیو می تواند به بهتر شدن کیفیت آثار موسیقی در ایران کمک کند.»

روی سردر این استودیو نیز جمله Come to 103 Record نقش بسته که معادل فارسی اش می شود بشتابید به استودیوی 103./تماشا

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------