حمید گودرزی: دیگر موسیقی را پیگیری نمی کنم!



حمید گودرزی: دیگر موسیقی را پیگیری نمی کنم!

یک تعدادی از دوستان که در گروه «هفت» حضور داشتند که تنها به دنبال معروف شدن بودند به همین دلیل دیگر لازم نمی دیدم با آنها همکاری داشته باشم.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

 حمید گودرزی، از جمله بازیگران موفق سینمای ایران است که توانسته با بازی موفق در سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های سینمایی، جایگاه خوبی را در بین علاقمندان به سینما و تلویزیون پیدا کند.

این بازیگر تقریبا جز اولین هنرمندان سینمایی است که به عرصه موسیقی و خوانندگی وارد شد.

گودرزی علاوه بر استعداد در بازیگری از صدای بسیاری خوبی هم برخوردار است که البته تایید این کلام درخشش خوبش در سریال پربیننده «دانی و من» و حضور در گروه «هفت» است. وی در این سریال حدود بیست ترانه اجرا کرد که بسیاری بعد از اتمام مجموعه، به دنبال پیدا کردن کاست او بودند.

 

حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون درباره کناره گیری خود از دنیای موسیقی به شبکه ایران گفت: والله درکارمعمولی خودم هم مانده ام،(با خنده) ولی حقیقت این است که دیگر کارموسیقی را پیگیری نمی کنم.

وی درباره عدم حضوردرگروه «هفت» افزود: چون کیفیت کار این گروه خوب نبود ترجیح دادم دیگر با آنها همکاری نداشته باشم البته نه همه گروه.

 

این هنرمند ادامه داد: یک تعدادی از دوستان در این گروه حضور داشتند که تنها به دنبال معروف شدن بودند به همین دلیل دیگر لازم نمی دیدم با آنها همکاری داشته باشم.

بازیگر سریال «دانی و من» درباره فعالیت فعلی خود گفت: فعلا درگیر پروژه آقای فتحی هستم که سریالی است با نام «زمانه» که انشاالله بعد از ماه مبارک رمضان از شبکه یک پخش خواهد شد.

 

وی در باره حضور بازیگران در عرصه موسیقی و بالعکس گفت:به نظر من هیچ اشکالی ندارد در هردو مورد اگر کار با کیفیت باشد خوب است. در واقع این مهم است که کارجواب بدهد و به جا و قشنگ باشد تا مردم بپذیرند  اما متاسفانه معمولا اینگونه نیست و بازیگرانی که خواننده می شوند کارشان خیلی خوب از آب در نمی آید و مردم هم استقبال نمی کنند.

در پایان از گودرزی درباره آلبوم بهرام رادان نظر خواهی کردیم و گفت: آلبوم بهرام رادان را تا به امروز نشنیده ام تا نظری بدهم.

 

گروه موسیقی «هفت» درسال ١٣٨٣ اولین آلبوم خود را روانه ی بازار موسیقی کردند که به نسبت هم توانستند موفق عمل کنند. در این گروه حمید گودرزی و شهاب حسینی به دلیل فعالیت در حوزه ی سینما و تلویزیون از چهره های شناخته شده این گروه بودند و البته لازم به ذکر است عده ای موفقیت اولیه ی «آلبوم گروه هفت» را مدیون حضور این دو هنرمند می دانند.

 

البته در آلبوم اول، شهاب حسینی اشعاری را دکلمه می کرد و کار خوانندگی برای عهده حمید گودرزی و سایر اعضای گروه بود و در آلبوم دوم ترکیب اعضا کمی جا به جا شد و حمید گودرزی از گروه رفت وبه جای او امین زندگانی و امیر حسین مدرس به گروه افزوده شدند.

گروه موسیقی«هفت» با وجود اینکه چند آلبوم را روانه بازار کرد و با استقبال خوبی هم رو به رو شد ولی مدتی بعد این گروه موسیقی تعطیل شد.

 

امین زندگانی یکی از هنرمندان گروه موسیقی هفت در مصاحبه ای که سال گذشته منتشر شد درباره علت قطع همکاری هنرمندان با گروه سون گفت: علاقه بسیاری دارم که فعالیت موسیقی را ادامه دهم اما من از مد فراری هستم و تا دو سال آینده به موسیقی باز نمی گردم دلیل قطع همکاری من و هنرمندان دیگر با گروه سون به دلیل پخش بد این آلبوم در بازار موسیقی بود. همچنین در کنار این موضوع به نظر من اداره کردن این گروه موسیقی با هنرمندان سرشناس بسیار سخت است و به همین دلیل این گروه نتوانست ادامه حیات دهد./شبکه ایران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------