تیلور سویفت پردرآمدترین فرد مشهور زیر ۳۰ سال است ! *عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

تیلور سویفت پردرآمدترین فرد مشهور زیر ۳۰ سال است !         

تیلور سویفت در لیست جدید پردرآمدترین مشاهیر زیر ۳۰ سال که هر سال توسط مجله فوربس تهیه می شود ،جایگاه نخست را از آن خود کرد.

تیلور سویفت ، خواننده سبک سنتی ، که امسال رقابت تنگاتنگی با جاستین بیبر داشت این خواننده ۱۸ ساله را شکست داد و در لیست جدید پردرآمدترین مشاهیر زیر ۳۰ سال که هر سال توسط مجله فوربس تهیه می شود ،جایگاه نخست را از آن خود کرد.

 

این خواننده آهنگ موفق" داستان عشق" از ماه می ۲۰۱۱ تا ماه می ۲۰۱۲ حدود ۵۷ میلیون درآمد کسب کرده است . تیلور سویفت به لطف آلبوم پرفروش "حالا بگو" و برگزاری کنسرتهای موفق و همینطور قرارداد بزرگی که با کمپانی لوازم آرایشی کاورگرل امضاء کرد توانست این مبلغ قابل توجه را بدست آورد و عنوان پردرآمدترین سلبریتی زیر ۳۰ سال را از آن خود کند.

 

این خواننده ۲۲ ساله با درآمد ۵۷ میلیون دلاری خود از بیبر ۱۸ ساله پیشی گرفت و به این ترتیب جاستین با درآمد ۵۵ میلیون دلار در مکان دوم لیست جدید مجله فوربس قرار گرفت.

ریحانا با درآمد ۵۳ میلیون دلار ، لیدی گاگا با درآمد ۵۲ میلیون دلار ، کتی پری با درآمد ۴۵ میلیون دلار به ترتیب جایگاه سوم تا پنجم این جدول سالانه را بخود اختصاص دادند.

آدل ، کریستین استوارت و رابرت پتینسون نیز از جمله ستاره های مشهور ی بودند که در ۱۰ ردیف اول لیست پردرآمدترین مشاهیر زیر ۳۰ سال مجله فوربس قرار گرفتند .

سال گذشته لیدی گاگا با درآمد ۹۰ میلیون دلار در طول یکسال، عنوان پردرآمد ترین فرد مشهور زیر ۳۰ سال را از آن خود کرده بود./پرتال آفتاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------