آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

فیلم سینمایی «مفت بر» به تهیه کنندگی حسین فرحبخش و کارگردانی عادل تبریزی آماده نمایش شد. به گزارش همشهری آنلاین به نقل از…

نیوشا ضیغمی تهیه کنندگی یک تله فیلم را انجام می دهد



نیوشا ضیغمی تهیه کنندگی یک تله فیلم را انجام می دهد
نیوشا ضیغمی درگیرودار تهیه یک تله فیلم است که اگر مقدمات تولید آن نهایی شود بعد از ماه مبارک رمضان کلید خواهد خورد.

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نیوشا ضیغمی بازیگر جوان سینمای ایران که طی یکی دو سال اخیر کوشیده به اندازه بازیگری برای تهیه کنندگی آثاری که به لحاظ ساختاری جزو آثار متفاوت سینمای ایران هستند هم وقت بگذارد درگیرودار تهیه یک تله فیلم است که اگر مقدمات تولید آن نهایی شود بعد از ماه مبارک رمضان کلید خواهد خورد.
ضیغمی که پیش از این تهیه «چهارسو»ی فرهاد نجفی را برعهده گرفته بود و در پروژه «پرتقال خونی» سیروس الوند هم سرمایه گذاری کرده بود، اخیرا بازی در سریال «راستش را بگو» ساخته محمدرضا آهنج را هم به پایان رسانیده که اگرچه بنا بود این سریال در ماه رمضان روی پرده برود اما این اتفاق رخ نداده و پخش سریال به زمان دیگری موکول شد.
به لحاظ بازیگری، ضیغمی با یک سری پیشنهاد سینمایی جدید هم روبرو است که هنوز هیچ کدام از آنها قطعی نشده است. نیوشا ضیغمی این روزها در حال سبک و سنگین کردن پیشنهادات ارائه شده است بلکه بتواند بهترین آنها را برای بازیگری بپذیرد.
آخرین کارهای سینمایی اکران شده ضیغمی «گشت ارشاد» و «فیتیله و ماه پیشونی» بودند که هر دو کار هم نوروز امسال روی پرده رفتند./شبکه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------