مرد قد بلندی که عاشق بچه دزدی است!+عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مرد قد بلندی که عاشق بچه دزدی است!+عکس

فرزند خردسال یک پرستار مفقود شده و تلاش پرستار برای یافتن فرزند، او را متوجه راز مرد قدبلند می کند؛ مردی که عاشق بچه دزدی است.

یکی از تازه ترین فیلمهای ژانر رازآمیز سینمای هالیوود فیلمی است با عنوان «مرد قدبلند». فیلمی که توسط «پاسکال لوگی یِر» ساخته شده و داستان آن درباره مادری است که فرزند خردسالش به طرزی مشکوک، مفقود می شود و تلاش مادر برای یافتن فرزند او را متوجه راز مرد قدبلند می کند؛ مردی که کارش بچه دزدی است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش imdb «جسیکا بیل» در این فیلم نقش اصلی فیلم را ایفا کرده یعنی مادری به نام «جولیا دِنینگ» که پرستار است و همسرش هم مرده؛ این زن فرزندش را گم کرده است. گویا پاسکال لوگی یِر که خود فیلمنامه نویس اثر بوده خط اصلی داستانی فیلم را براساس افسانه ای محلی متعلق به مردم شهری کوچک با نام کریس راک نگاشته است. در مرکزیت داستان «جولیا دنینگ» بر سر یافتن نشانی از مرد قدبلند با اتفاقات عجیب و غریبی روبرو شده و حقیقتی شگفت آور برای او برملا می شود.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

«مرد قدبلند» با بودجه 18میلیون دلاری ساخته شده و محصول مشترک فرانسه، کانادا و ایالات متحده است. «ترس، شکل جدیدی می گیرد» شعار تبلیغاتی این فیلم بوده و «جودِل فرلَند» و «استیفن مک هتی» دیگر بازیگران آن هستند. این فیلم ظرف چهار روز آینده اکران سراسری خود را آغاز خواهد کرد./شبکه ایران

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------