این بازیگر سینما، عضو اتاق بازرگانی ایران در دبی است!



  امیر حسین رستمی,عکس های امیر حسین رستمی

 

این بازیگر سینما، عضو اتاق بازرگانی ایران در دبی است!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

امیر حسین رستمی بازیگر جوان وخوش تکنیک سریالهایی چون بوی ریحون،سه پنج دو،وضعیت سفید و....خیلی آثار دیگرکه توانسته با شیرین کاری هایش لحظات خوشی را برای مخاطبین به همراه بیاورد..اما بهانه ما برای گفتگو با او سریال مسیر انحرافی است.

 

*تماس که گرفتم گفتید مشغول کار هستید!

**من اواخر سال گذشته دو سریال بازی کردم یکی سریال دختران هوا به کارگردانی حسین سهیلی زاده ودیگری سریال مسیر انحرافی به کارگردانی بهرنگ توفیقی.که الان مشغول صدا گذاری سریال آقای سهیلی زاده بودم.

 

*در خصوص هر کدام از نقشهایتان مقداری توضیح دهید؟

**در سریال دختران هوا من برای اولین بار یک نقش ملودرام را بازی می کنم که فکر می کنم اوایل اردیبهشت از شبکه پنج (تهران)پخش می شود.هر چند دغدغه خودم همیشه کمدی بوده وژانر مورد علاقه ام هست ولی با این همه این بار ودر این کار نقشی را بر عهده دارم که برایم چلنج دوست داشتنی بود چون تا به حال در تلویزیون تا به حال نقش ملودرام بازی نکرده بودم.وامیدوارم که کار به خوبی دیده شود.

 

هر چند در پذیرفتم نقشم مختار بودم چون فیلمنامه به من داده شد وسهیلی زاده گفت هر نقشی را که دوست داری انتخاب کن ولی برای اینکه نگویند امیر حسین رستمی توانایی بازی در نقشهای ملودرام را ندارد این نقش را پذیرفتم.نقش منفی است وتلخ ترین نقش این سریال است که از نیمه کار به بعد خاکستری می شود وآخرش هم که دیدنی است.

 

البته دلم نمی خواست حالا حالا ملودرام را بخصوص در تلویزیون تجربه کنم ولی خب وقتی سلطان ملودرام تلویزیون (سهیلی زاده)آدم را صدا می کند نمی توانی قبول نکنی وباید هم اعتماد می کردم.

 

در خصوص سریال مسیر انحرافی هم باید بگویم که من آخرین کسی بودم که به این گروه ملحق شدم البته خیلی پیشتراز این به این کاردعوت شده بودم ولی چون مشغول کاردیگری بودم نمی توانستم همزمان سر هر دو کارحاضر شوم برای همین نپذیرفتم ولی خب دوباره به کار دعوت شدم واواخر کارپروژه بود که به گروه اضافه شدم وکلیدی ترین نقش این سریال را ایفای می کنم که جای کار زیادی هم داشت.البته بیش از این در مورد نقشم نمی توانم توضیح بدهم چون حتی قرار است آنونسهای کار بدون حضور من پخش شود که کاراکترم لو نرود.حتی تصمیم بر این بوده که اسم من هم برای جذابیت هر چه بیشتر کار در تیتراژ هم آورده نشود.فقط همین را بگویم که نقش خیلی خاصی در این کار دارم.

 

*همان سریالی که قرار بود عید از تلویزیون پخش شود؟

**بله ولی ظاهرا تدوین کار طول کشیده بود وسریال دیگری جایگزین آن شد.هر چند بهرنگ توفیقی دلش می خواست که کار بعد از نوروزودر این زمان پخش شود تا کار به خوبی دیده شود ومورد قضاوت مخاطب قرار بگیرد.

 

*با توجه به اینکه که احتمالا پخش این دو سریال همزمان با هم خواهد بود وشما در دو ژانر کاملا متفاوت از هم در هر دو کار ظاهر شده اید فکر می کنید کارتان مانند گذشته دیده شود؟

**درسریال مسیر انحرافی(می خندد) بعید می دانم زمان زیادی داشته باشم پانزده قسمت فرصت چندانی را برای شیطنت به بازیگر نمی دهد ولی در خصوص سریال دختران هوا باید بگویم که بله پنجاه شب زمان مناسبی است تا یک بازیگر بتواند به خوبی استعداد وتوانایی اش را نشان بدهد.ومن امیداورم توانسته باشم به خوبی از پس این نقش بر آمده باشم.

 

*در خبر ها آمده بود که در سریال خانگی ساخت ایران حضور دارید!

**بله .البته هنوز هم قرار داد من باز است ولی چون من با شبکه پنج قرار داد داشتم گفتند اگر سر پروژه دیگری حاضر شوم ممنوع الکار می شوم واجازه یک چنین کاری ندارم برای همین عذر خواهی کردم .ولی خب قرار است صحبت دیگری با کارگردان داشته باشم که شاید به نتیجه برسد.

 

*از سریالهای نوروز امسال کدام کار را دیدید؟

**من برای بازی دو سریال فراموشی ودست بالای دست دعوت شده بودم وگزینه اولشان برای بازی بودم ولی چون سر کار دیگری بودم نتوانستم با این گروههاهمکاری کنم همین دو کار را تماشا کردم تا ببینم نقشهایی را که به من پیشنهاد داده اند را چه کسانی بر عهده گرفته اند.

 

که به شدت از بازی جواد عزتی خیلی لذت بردم ومطمئنم که همه بازی بداهه خود جواد بوده است او بازیگر خلاقی است ودیدن کارهایش همیشه برای من لذت بخش است.

 

*به نظر شما که سابقه درخشانی هم دربازی نقشهای طنزدارید، چه سریال طنزی می تواند موفق باشد؟

**ببینید،ما نمی توانیم سلایق مردم را از پیش حدس بزنیم که چگونه سریال هایی را می پسندند بلکه این مساله بستگی به تب روز و سلیقه مخاطبان دارد. علاوه بر سلیقه و تب روز مخاطبان، متن و گروه کارگردانی یک سریال طنز هم در موفقیت آن نقش مهمی دارد ، اینکه به عنوان مثال امضای چه کسی پای کار باشد.

 

*راستی آقای رستمی می گویند شما بجزبازیگری شغل دیگری هم دارید؟

**(با خنده) بله.بیزینس می کنم و در این زمینه بسیار عالی هستم.من جوان ترین عضو اتاق بازرگانی ایران در دبی هستم./انتخاب

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------