روناک یونسی در قرن ششم هجری+عکس



روناک یونسی در قرن ششم هجری+عکس

ساخت موسیقی فیلم سینمایی «عقاب صحرا» به کارگردانی مهرداد خوشبخت توسط بهزاد عبدی انجام می‌شود.

ساخت موسیقی فیلم سینمایی «عقاب صحرا» به کارگردانی مهرداد خوشبخت توسط بهزاد عبدی انجام می‌شود. آن طور که «بانی فیلم» خبر داده در حالی که صداگذاری این فیلم چندی پیش آغاز شده بود بهزاد عبدی ساخت موسیقی آن را در اوکراین به پایان رسید.

موسیقی «عقاب صحرا» توسط ارکستر ناسیونال اوکراین به رهبری ولادیمیر سیرنکو در سالن خانه ضبط صدا در کیف ساخته شده است. به تازگی نیز مهرداد خوشبخت به اوکراین سفر کرده تا از نزدیک‌ در جریان ساخت موسیقی فیلمش توسط عبدی قرار بگیرد. همزمان با آهنگسازی، صداگذاری این فیلم توسط علیرضا علویان انجام می‌شود تا به زودی نسخه نهایی آن آماده نمایش شود.

قرار است اولین نمایش این فیلم در جشنواره سی‌ویکم فیلم فجر باشد. «عقاب صحرا» یک فیلم تاریخی است که سال قبل در شهرستان بافق جلوی دوربین رفت. داستان فیلم از سال‌های ششم تا هشتم هجری و از صلح حدیبیه تا فتح مکه رخ می‌دهد و داستان زندگی شخصی به نام ابوبصیر را روایت می‌کند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

روناک یونسی در نمایی از «عقاب صحرا»/عکس:بانی فیلم

سیدجلال‌الدین دری و ساسان فتاح بازنویس این فیلمنامه بودند و بازیگرانی چون کیکاوس یاکیده، روناک یونسی، علی کمالی‌نژاد، شهرزاد کمال‌زاده، حسین سلیمانی، افشین نخعی، محمد ربانی، انوشیروان ارجمند، رضا سروری، امیرارسلان سیدی، امیرحسین میرشمسی و حبیب دهقان‌نسب در آن ایفای نقش کرده‌اند. این فیلم محصول فارابی است و تهیه‌کنندگی آن را عباس اکبری برعهده دارد./شبکه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------