به دنبال ممنوع الکاری؛ علی لهراسبی مشکلاتش را حل می‌کند



  ,علی لهراسبی,ممنوع‌الکاری علی لهراسبی

 

به دنبال ممنوع الکاری؛

علی لهراسبی مشکلاتش را حل می‌کند

موسیقی ما- لی‌لا رضایی: علی لهراسبی که بنا به دلایلی روزهای ممنوع‌الکاری خود را پشت سر می‌گذارد، با وجودی که تا این لحظه موفق به حل مشکل ممنوع الکاری نشده، قول مساعد داد که در جهت رفع تمامی موانع که منجر به ممنوع الکاری وی شده، گام بردارد.

این خواننده در این باره به خبرنگار سایت موسیقی ما گفت: «تمام تلاش خود را برای رفع این ممنوع الکاری می‌کنم و می‌دانم که حتما حل شدنی است و راه‌هایی وجود دارد که می‌توانم به کمک آن‌ها آلبوم‌های خود را مجددا به صورت مجاز و زیر چتر قوانین منتشر و به دست علاقه مندان برسانم. »

 

وی در خصوص کارهای آینده نزدیک خود گفت: «فعلا آلبومی در دست تهیه دارم که بعد از اینکه موفق به حل مشکل ممنوع الکاری خود شدم، به انتشار آلبوم جدید خود اقدام خواهم کرد. کنسرت‌هایی نیز برای اجرا در نظر گرفته‌ام که برای آن‌ها نیز برنامه‌ریزی کرده‌ام. همچنین در زمینه موسیقی تیتراژ نیز صحبت‌هایی داشته‌ام که هنوز در مورد آنها تصمیم قطعی و نهایی نگرفته‌ام. »

 

لهراسبی که خود یکی از گزینه‌های پاسخگوی نظر‌سنجی پایان سال سایت موسیقی ما در سال ۱۳۹۰ بود، در مورد نظر سنجی‌های اینچنینی گفت: «سعی می‌کنم به نظرسنجی‌های رایج اهمیت ندهم. چون خیلی اعتبار نداشته و نمی‌شود روی آن‌ها حساب کرد. معمولا هر کس به همکار، دوست و آشنای خود رای می‌دهد. اگر این آمار واقعی بود و همه از روی اصول و حساب و کتاب نظر خود را ارائه می‌کردند، حتما از آن‌ها استفاده می‌کردم. این در حالی است که اصلا برایم ارزش قانونی و اخلاقی ندارند. »

 

لهراسبی همیشه یکی از سوژه‌های داغ رسانه‌ها در زمینه مافیا در عرصه خوانندگی تیتراژ بوده و مورد تهاجم مخالفان خود و نیز انتقاد اهالی موسیقی واقع شده است./موسیقی ما

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------