آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

خشایار الوند: نگران پرونده «قهوه تلخ» هستم



خشایار الوند: نگران پرونده «قهوه تلخ» هستم / با وساطت ارشاد مشکلات این مجموعه حل می‌شود

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

مهر :خشایار الوند نویسنده فیلمنامه «قهوه تلخ» درباره آخرین وضعیت این مجموعه گفت: «وزارت فرهنگ و ارشاد متولی مجوزهای آثار مرتبط با شبکه خانگی است. به همین دلیل باید بر روند تولید این آثار نیز نظارت داشته باشد. آن‌ها می‌دانند ما دو قسمت آماده توزیع داریم و فقط با پنج روز تصویربرداری، «قهوه تلخ» تمام می‌شود.»

او ادامه داد: «با توجه به این موضوع نمی‌دانم دوستان در وزارت ارشاد چرا به این پروژه و توقف آن توجه نمی‌کنند. در صورتی که به پایان نرساندن این مجموعه باعث می‌شود اعتماد مردم از شبکه خانگی از بین برود و آثار در این شبکه نابود شوند.» 

الوند در ادامه گفت: «آن‌ها باید تهیه‌کنندگان را مجبور کنند تا ادامه کار را به بازار ارائه کنند. ما حاضریم بدون تسویه حساب با ضمانت ارشاد مابقی کار را هم تصویربرداری کنیم. البته به این شرط که اطلاعات فروش این چند قسمت پایانی را در اختیار ما هم قرار دهند تا ببینیم آیا واقعا این آثار در بازار فروش نمی‌کند و هزینه‌ها را برنمی‌گردانند؟» 

این نویسنده در ادامه گفت: «من نگران پرونده «قهوه تلخ» هستم. با وساطت ارشاد مشکلات این مجموعه حل می‌شود. اگر درآمد از فروش نسخه‌های پایانی کم بود، ما متوجه می‌شویم که تهیه‌کنندگان درست می‌گویند.» الوند که نگارش سری دوم مجموعه «ساخت ایران» را هم در دست دارد، درباره این پروژه گفت: «من برای نگارش فیلمنامه قسمت دوم قرارداد هم بسته‌ام، اما نمی‌توانم به دلیل مشغله‌هایی که دارم این فیلمنامه را طبق قرار آماده کنم. به همین دلیل انصرافم را به گروه اعلام کردم. آن‌ها نپذیرفتند و من در صورت فراهم شدن شرایط شاید به همراهی گروه دیگری فیلمنامه را بنویسم اما در هر حال بعید می‌دانم به این کار برسم.» 

او درباره کارگردانی پروژه «ساخت ایران» هم گفت: «آقای لطیفی کارگردان خوبی است، اما طنز را نمی‌شناسد. او متن من را خراب کرد و نتیجه کار با وی در ساخت ایران راضی نبودم. ما دو گزینه برای کارگردانی دارم که اگر این دو نفر نشدند دیگر به هیچ وجه با پروژه کار نمی‌کنم.»/مهر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------