شخصیت‌های «جیمز باند» جان می‌گیرند



شخصیت‌های «جیمز باند» جان می‌گیرند

به مناسبت اکران فیلم «سقوط آسمانی»‌، 140 شخصیت داستان‌های «جیمز باند» به صورت انیمیشنی درمی‌آیند.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

«چارلی هیگسون» نویسنده و کمدین برای نمونه بخشی از داستان‌های «جیمز باند» نوشته‌ی یان فلمینگ را از زبان دو شخصیت این مجموعه کتاب‌ها در روزنامه‌ «لندن مترو» به صورت تصویری روایت کرده است.

هیگسون قصد دارد تمام 140 شخصیت «جیمز باند» را از طریق این نقاشی‌ به همراه دیالوگ معرفی کند و داستان‌های معروف فلمینگ را از این راه به تصویر بکشد.

وی این اقدام را به مناسبت اکران فیلم «سقوط آسمانی» جدیدترین اقتباس سینمایی از داستان‌های معروف «007» انجام داده است.

به گزارش نیویورک دیلی نیوز‌، در این نقاشی‌ها صحنه‌های فیلم‌ها و کتاب‌های «جیمزباند» نشان داده می‌شوند و دیالوگ‌های کوتاه نوشته شده در آن‌ها به طور مختصر، داستان را روایت می‌کند.

همچنین اخیرا اعلام شده است بنیاد «جیمز باند» بخش نسخه‌های دیجیتالی را نیز به جوایز ادبی هرساله‌ی خود اضافه کرده است.

بنیاد «جیمز باند» گستردگی و همه‌گیری فناوری در زمینه‌ی کتابخوانی را علت این اقدام دانست و اعلام کرد نسخه‌های دیجیتالی در بخش کتاب‌های چاپی ارسال شده، مورد بررسی قرار می‌گیرند.

«جیمز باند 007» نام شخصیتی داستانی است که توسط یان فلمینگ در سال 1953 خلق شد و در 12 رمان و دو داستان کوتاه حضور داشته است. این شخصیت همچنین در صنعت سینما طولانی‌ترین و پولسازترین شخصیت بوده که تاکنون از روی آن فیلم ساخته‌اند. اولین فیلم ساخته شده از این شخصیت فیلم «دکتر نو» در سال 1962 است.

تاکنون 22 قسمت از سری آثار «جیمز باند» ساخته شده است. سری فیلم‌های «جیمز باند» فروش کلی یک میلیارد و 600 میلیون دلار را کسب کرده‌اند که در رتبه‌ی سوم پرفروش‌ترین آثار چند قسمتی قرار دارند.

بیست‌وسومین و آخرین قسمت از داستان‌های «007» ماه آینده میلادی به روی پرده سینماها می‌رود. «سام مندز» خالق فیلم «زیبای آمریکایی» کارگردانی این اثر ار بر عهده داشته است./ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------