داستان زنی وسواسی به نام «یلدا»+عکس



ساغر عزیزی؛ « آذر » سریال «یلدا»

داستان زنی وسواسی به نام «یلدا»+عکس

ساغر عزیزی در مجموعه تلویزیونی « یلدا» به کارگردانی حسن میرباقری ایفاگر نقش زنی به نام آذر است.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

عزیزی درباره نقش خود در این سریال گفت: این مجموعه درباره 2 برادر و یک خواهر است که درگیر گرفتن ارثیه پدرند. من نقش همسر پسر دوم با بازی محمدرضا شریفی نیا را بازی می کنم.

وی در گفت وگو با  روابط عمومی سیماافزود: یلدا دختر خانواده سعی دارد مشکلات خانوادگی را حل کند. آذر زنی وسواسی است که در این بین دچار مسائلی می شود . او شخصیت منفی ندارد اما مثل هر آدم دیگری بی عیب نیست و نقطه ضعف هایی نیز در شخصیتش وجود دارد.

این بازیگر تصریح کرد: آنچه در این مجموعه برای من قابل توجه بود ، نگاه واقع گرایانه قصه به کاراکترها است که تا آخر داستان نیز وجود دارد . شخصیت ها صرفا نه منفی اند نه مثبت ، خاکستری اند و البته اگر حق شان پایمال شود برایش می جنگند. 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

عزیزی تصریح کرد: زن ایرانی در این فیلم با تمام ظرافت هایش خیلی خوب تصویر شده است . آذر مادری است که دوست دارد در انتخاب همسر پسرش سهیم باشد و رفتارهای او شاید مادران زیادی را به یاد خود اندازد. حامد میرباقری در این مجموعه نقش پسر من را بازی می کند.گفتنی است مجموعه تلویزیونی " یلدا" با بازی محمد رضا شریفی نیا ، چنگیز جلیلوند ، فریبا کوثری ، سحر افتاده ، ساغر عزیزی ، حامد میرباقری و ... به تهیه کنندگی بهروز خوش رزم در گروه معارف ، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سیمافیلم در حال تولید است./شبکه ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------