«راکی» هامبورگ را ضربه فنی کرد



«راکی» هامبورگ را ضربه فنی کرد

نمایش موزیکال «راکی» به تهیه‌کنندگی سیلوستر استالونه و با همکاری برادران کلیشکو در آلمان روی صحنه رفت.

به گزارش خبرآنلاین، نسخه موزیکال «راکی»، نسخه نمایشی فیلم محبوب سیلوستر استالونه است که حالا به تهیه‌کنندگی او روی صحنه تئاتر هامبورگ با استقبال مخاطبان و منتقدان روبرو شده است.

استالونه خودش در افتتاحیه یکشنبه شنب نمایش حضور داشت. ولادیمیر و ویتالی کلیشکو مشت‌زن‌های اوکراینی نیز همراه او بودند. 

 نمایش اسلاید سیلوستر استالونه در افتتاحیه «راکی»

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

استالونه درمورد نمایش «راکی» گفت: «واقعا مطمئن هستم این نمایش بسیار موفق خواهد بود. مگر می‌شود این اثر موفق نباشد وقتی درمورد زندگی مردم معمولی است؟» باید گفت حق با استالونه است، نظر منتقدان درمورد این نمایش 15 میلیون دلاری یکپارچه ستایش بوده است.

نشریه «بیلد» نوشت: «راکی هامبورگ را ضربه فنی کرد.» و دیگر روزنامه‌های محلی با تیترهایی چون «یک پیروزی» و «فوران احساسات، فروغ تئاتر» از نمایش تعریف کردند.

 در این بین «اشپیگل» که نمایش را یک «موفقت تمام عیار» خواند، نوشت: «رقابت میان نمایش‌های موزیکال شدید است، اما این حماسه مشت‌زنی همه را می‌برد.» متن نمایشنامه به انگلیسی نوشته شده و برای اجرای جهانی به زبان آلمانی ترجمه شده است. شایعه شده نمایش «راکی» سال 2013 در برادوی روی صحنه برود.

کارگردانی این نمایش برعهده الکس تیمبرز بوده و موسیقی آن کار لین آرنز و استفن فلاهرتی است. متن نمایش اقتباسی از کتاب تامس میهن است. 

«راکی: نسخه موزیکال» که از نظر فنی بسیار نوآورانه است، تا حد بسیاری به قصه فیلم وفادار مانده است. این نمایش ماجرای به شهرت رسدن و موفقیت عشقی راکی بالبوا، مشت‌زن جوان است. نقش راکی را در نمایش درو ساریخ بازی می‌کند.

در موسیقی این نمایش از چند ترانه فیلم اصلی از جمله دو قطعه مشهور «چشم ببر» و «حالا پرواز می‌کنم» استفاده شده است. این روزها نمایش‌های موزیکال بسیار در هامبورگ رونق پیدا کرده‌اند. «تارزان» و «شیر شاه» دو نمایش دیگری هستند که در هامبورک روی صحنه رفته‌اند. درآمد تئاتر هامبورگ از نمایش‌های موزیکال در سال گذشته حدود 400 میلیون پوند بوده است./خبرآنلاین

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------