هنرمنداني كه از مصاحبه دادن فراري هستند +تصاوير



اخبار فرهنگی - هنرمنداني كه از مصاحبه دادن فراري هستند +تصاوير

آنها يا از ارائه مصاحبه ، گفتگو و.. سرباز زده و يا برخي اوقات و در حين مصاحبه ها در پاسخ به سوالات ناخواسته به حدي عصباني مي شوند كه كنترل از دست آنها خارج شده و برخوردهاي ناگواري كه فشار مضاعف بر آنها است، ‌ازخود بروز مي دهند.

  اخبار,اخبار فرهنگی,هنرمنداني كه از مصاحبه دادن فراري هستند

 گذشته از همه ثروت،‌ قدرت و شهرتي كه ستارگان هنري دارند‌، برخي اوقات فشار رسانه ها و حساسيت آنها به قدري براي اين چهره ها غير قابل تحمل است كه بيشتر آنها سعي مي كنند كه به هر طريقي از زير بار فشار رسانه ها خارج شوند. آنها يا از ارائه مصاحبه ، گفتگو و.. سرباز زده و يا برخي اوقات و در حين مصاحبه ها در پاسخ به سوالات ناخواسته به حدي عصباني مي شوند كه كنترل از دست آنها خارج شده و برخوردهاي ناگواري كه فشار مضاعف بر آنها است، ‌ازخود بروز مي دهند.

«كاني وست»
«كاني وست» ازخوانندگان سياه پوست است و مدعي است كه فردي باهوش و با اطلاعات زياد است. او همواره سعي داشته خود را موجه نشان دهد ولي روحيه پرخاشگر او در برنامه هاي زنده بي بي سي و «تودي شو» براي مخاطبان  مشخص شده است. او در آخرين مصاحبه خود كه به سال 2010 باز مي گردد در پاسخ به سوال خبرنگاري كه گفته بود رئيس جمهور بوش از خوانندگان سياه پوست خوشش نمي آيد و تيلور سوئيفت را ترجيح ميدهد، به شدت عصباني شد و شروع به فحاشي كرد و با همان حالت مصاحبه را قطع كرد. او بعد اين واقعه كمتر مصاحبه مي دهد.
 

اخبار,اخبار فرهنگی,هنرمنداني كه از مصاحبه دادن فراري هستند

 «يوآن ريورز»
«ريورز» به روحيه پرخاشگر در هاليوود معروف است. او 81 سال دارد و همچنان همانند يك چهره جوان هاليوود بي مهابا است. در مصاحبه اي كه با شبكه سي ان ان درباره كتاب جديدش داشت او پس از شوخي هاي متعدد با مجري در پاسخ به شوخي مقابله به مثل مجري، ميكروفن را جدا كرد و از صحنه برنامه خارج شد. گفته مي شود «ريورز» علي رغم شوخي هاي فراوانش در برابر شوخي ديگران ضعيف است.

  اخبار,اخبار فرهنگی,هنرمنداني كه از مصاحبه دادن فراري هستند

 «كريستين استوارت»
«استوارت» در مصاحبه هاي خود پرخاشگر نيست ولي همچنان خود را بي ميل و غيرمشتاق نشان مي دهد. او عدم تمايل خود را به مصاحبه علنا نشان مي دهد و اين حاكي از بي ميلي او براي مصاحبه دادن است. نمونه اخير آن كه در يوتيوب هم غوغا كرد اس ام اس بازي او در طول يك مصاحبه جدي بود.

 اخبار,اخبار فرهنگی,هنرمنداني كه از مصاحبه دادن فراري هستند

  «جس آيزنبرگ»
در اينكه «آيزنبرگ» بازيگري با استعداد است شكي نيست. او در سال 2010 با فيلم شبكه اجتماعي به شهرت رسيد. او در نشست خبري فيلم «حالامرا ميبيني» به ميزبان نشست پرخاش كرد  كه چرا مورگان فريمن را با عنوان «فريمن» خطاب كرده است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,هنرمنداني كه از مصاحبه دادن فراري هستند

 

«كوئنتين تارانتينو»
«تارانتينو» از كارگردانان شناخته شده و حاشيه ساز است. او كه براي دفاع از پروژه «جانگو» به استوديو بي بي سي رفته بود،‌ در پاسخ به سوال مجري مبني براينكه فيلمهاي او سرشار از خشونت است و با گونه اي فرهنگ آمريكايي را نشان مي دهد،‌گارد مشت زن ها را گرفت و از پاسخ دادن امتناع كرد. اين مصاحبه جنجالي ترين مصاحبه درگوگل نام گرفته است.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,هنرمنداني كه از مصاحبه دادن فراري هستند

 

اخبار فرهنگی - سينما خبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------