آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

آتیلا پسیانی سفیر خیریه حامیان کودکان نقص ایمنی می شود



آتیلا پسیانی سفیر خیریه حامیان کودکان نقص ایمنی می شود

خیریه حامیان کودکان نقص ایمنی در راستای حمایت از کودکان مبتلا به این بیماری 9 اردیبهشت ماه در مراسمی آتیلا پسیانی را به عنوان سفیر معرفی خواهد کرد.

 

طبق روال مرسوم با توجه به جایگاه اجتماعی هنرمندان و ورزشکاران و محبوبیت و استقبال عمومی از ایشان، خيريه حاميان كودكان نقص ايمني نیز برای بهبود شرایط خیریه و حمایت از کودکان تحت پوشش خود اقدام به این کار کرده است. سفير خیریه نمايانگر شخصيت بيروني و اعتبار آن است که مي تواند راهگشاي اذهان عمومي در ارتباط با بيماري‌های خاص باشد. مقابله با بيماري نقص ایمنی كه متاسفانه به دليل ازدواج‌هاي فاميلي در ايران شايع است و کمتر به آن توجه شده، احتیاج به آگاه‌سازی خانواده‌ها دارد و انتخاب هنرمندي به عنوان سفیر كه در عرصه تاتر ، تلويزيون و سينما فعاليت مي‌كند مي تواند حوزه وسيعي از اطلاع رساني را در بربگیرد. اين خيريه قصد دارد با انتخاب سفير پژواك رساتري از صداي خويش را در جامعه منعكس كند و سه مرحله اساسي تشخيص، پيشگيري و درمان بر روي بيماران نقص ايمني با آگاهی و دقت بیشتری انجام شود. این خیریه در سال 1390 به یاد دو کودک (شیدا و نیکو) که جان خود را بر اثر ابتلا به بیماری نقص ایمنی از دست دادند آغاز به کار کرد. بیماری‌های‌ نقص‌ ایمنی‌ عبارت‌ است‌ از وجود نقص‌ در دستگاه‌ ایمنی‌ بدن‌. دستگاه‌ ایمنی‌ سالم‌ بدن انسان را در برابر میکرب‌ها باکتری‌ها( ویروس‌ها و قارچ‌ها)، سرطان‌ (حفاظت‌ نسبی‌) و هرگونه‌ جسم‌ خارجی‌ که‌ وارد بدن‌ می‌شود محافظت‌ می‌کند. زمانی‌ که‌ دستگاه‌ ایمنی‌ نتواند به‌ نقش‌ خود خوب‌ عمل‌ کند، بدن‌ مستعد عفونت‌ و سرطان‌ می‌شود. نقص‌ ایمنی‌ می‌تواند هم‌ در مردان‌ و هم‌ در زنان‌ و در تمام‌ سنین‌ رخ‌ دهد. همچنین در کنار هنرمندان، ورزشکاران و چهره‌های خیر و نیکوکار، جناب آقاي دكتر پيمان رئوفي مدير عامل  بنياد كودك آمريكا به دعوت خيريه حاميان كودكان نقص ايمني و در حمایت از بیماران نقص ایمنی ایران، در روز نهم ارديبشهت ماه در اين مراسم حضور خواهند داشت.
اخبارفرهنگی - بانی فیلم

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------