آخرین اخبار فرهنگی - هنری

خالق انیمیشن دیرین دیرین،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

خالق انیمیشن دیرین دیرین: ممنوع شدم، بدهکار شدم، تحقیر شدم، گرفتار تومور مغزی شدم و ... اما برمی‌گردم

علی درخشی کارگردان و خالق انیمیشن دیرین دیرین از وضعیت نابسامان خود در یک سال گذشته گفت. به گزارش عصرایران، علی درخشی…

حضوربیش از۴ هزارو۵۰۰ مخاطب جشنواره فجر





 

ابوالفضل صالحی دهقی نماینده جشنواره در سینما آزادی تصریح کرد: این سینما بلیت های بخش های مختلف جشنواره از طریق گیشه ارایه می دهد و معمولا با استقبال خوبی از سوی مخاطبان رو به رو هستیم که در صف های منظم بلیت های جشنواره را دریافت می کنند البته بخشی از مخاطبان جشنواره از طریق پیش فروش ، بلیت های این رویداد را خریداری کرده اند . در این مجموعه شاهد حضور مخاطبانی متنوعی هستیم مخاطبانی از نسل های مختلف از دانشجو تا کودک و نوجوان.



وی تصریح کرد: به صورت میانگین بیش از ۷۰ درصد ظرفیت سالن های اصلی ، در هنگام نمایش آثار پر شده است البته در هنگام نمایش برخی از آثار از جمله به رنگ ارغوان ، صد سال به این سال ها ، تسویه حساب ، نفوذی و عصر روز دهم شاهد حضور مخاطبانی بیش از ظرفیت سالن ها بودیم این استقبال از همگی سالن ها صوت گرفت به گونه ای که برخی از آثار در ۳ یا ۴ سالن نمایش فیلم به صورت همزمان یا با فاصله زمانی اندکی به روی پرده می رفت اما تقریبا مخاطبان ظرفیت سالن ها را پر کرده بودند به صورت میانگین مجموعه سینمایی آزادی در هر سئانس بیش از ۹۰۰ مخاطب داشت.



مجموعه سینمایی آزادی با ظرفیت ۱۰۰۰ صندلی شامل سالن اصلی ظرفیت ۴۸۰ صندلی و چهار سالن کوچک شهر فرنگ ، شهر قصه ، شهر هنر ، شهر هنر در خیابان شهید بهشتی تهران قرار دارد.

 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------