بهرام رادان و فریب 6000 دختر جوان!



اخبار فرهنگی - بهرام رادان و فریب 6000 دختر جوان!

در این بخش خبری از دستگیری بهرام رادان قلابی می خوانید که حدود 6000 دختر را فریب داده است و هم اکنون منتظر مشخص شدن نتیجه و جرمی که مرتکب شده و مثل یک بمب خبری منفجر شده است.

اخبار,اخبار فرهنگی,بهرام رادان و فریب 6000 دختر جوان

 

گاهی شهرت می‌تواند دردسر ساز باشد چرا که با توجه به محبوبیت بعضی از هنرمندان و افراد مهم دیگر یک سری افراد سود جو اقدام به فریب افراد مختلف به خصوص دختران می‌کنند و از این راه برای خود تجارتی راه اندازی و به سود خوبی می‌رسند.

در پی اعلام رییس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ از دستگیری فردی که با ایجاد صفحات جعلی به نام یکی از سوپراستارهای سینمای ایران از دختران جوان اخاذی می‌کرد، توضیحاتی را از وکیل این پرونده جویا شدیم که این‌گونه پاسخ دادند:

الهه شریف ، وکیل بهرام رادان ، درباره جزئیات این پرونده گفت: «مدتی بود که شایعاتی مبنی بر مورد کلاهبرداری قرار گرفتن دختران جوان از سوی شخصی که خود را بهرام رادان معرفی می‌کرد شنیده می‌شد که با افزایش این شایعات و حساسیت موضوع، اقدام به بررسی و تحقیق نموده و متوجه شدیم شخصی به صورت کاملاً حرفه ای و برنامه ریزی شده، با ساخت صفحات جعلی در بسیاری از شبکه‌های اجتماعی به نام بهرام رادان و دستیابی به اطلاعات شخصی وی و درج در این صفحات، خود را بهرام رادان معرفی نموده و اقدام به دوست یابی و جذب طرفداران و علاقه‌مندان این هنرمند معروف نموده و پس از شناسایی و انتخاب طعمه‌های معصوم و بی تجربه و کم سن و سال، به آن‌ها نزدیک شده و با شبیه سازی و تقلید صدای بهرام رادان و ارائه اطلاعات خصوصی و شخصی وی، ضمن برقراری تماس تلفنی، این دختران جوان را اغفال و با سوءاستفاده از این علاقه، به عناوین مختلف از ایشان کلاهبرداری می‌نماید. با کشف این واقعیت تکان دهنده، بر آن شدیم که جهت تعقیب متهم، شکایتی را در مراجع قضایی مطرح نماییم.

در ابتدای طرح شکایت از سوی موکل، مبنی بر "جعل نام و صفحه موکل و کلاهبرداری" با عدم پذیرش شکایت روبرو شدیم چراکه مراجع قضایی خود را مرجع رسیدگی به شکایات مالباختگان و قربانیان دانسته و موکل یعنی بهرام رادان را نه مالباخته و نه قربانی می‌دانستند و این ادعا را که شخص یا اشخاصی با سوء استفاده از نام بهرام رادان، دختران جوان را اغفال می‌نمایند به عنوان دلیلی قابل قبول بر طرح شکایت از سوی بهرام رادان نمی‌دانستند...
   اخبار,اخبار فرهنگی,بهرام رادان و فریب 6000 دختر جوان

 

 دستگیری بهرام رادان قلابی
 از سوی دیگر دخترانی که طعمه این رفتار مجرمانه شده و مالی از دست داده بودند نیز به دلیل ناآگاهی از حقوق خود و همچنین دلایل شخصی و خانوادگی و اجتماعی و... جسارتی جهت طرح شکایت نداشته و این وضعیت، بستری مناسب را برای بالابردن جسارت متهم و افزایش فعالیت مجرمانه وی فراهم نمود. درنهایت تعدادی از مالباختگان حاضر به همکاری شدند و درنتیجه موفق به طرح شکایت مبنی بر {کلاهبرداری رایانه ای و جعل نام و جعل صفحات اجتماعی} در مرجع قضایی صالح شدیم که پس از مدتی با دستور مقام قضایی در دادسرا، انجام تحقیقات و شناسایی و دستگیری متهم به پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات (پلیس فتا) ارجاع شد.


الهه شریف در ادامه بیان نمود که:" در کوتاه‌ترین زمان با تکیه بر توانایی و قدرت و سرعت عملی فوق تصور در افسران و مأموران توانمند در پلیس فتا متهم شناسایی و ضمن عملیات تعقیب و گریز، متهم دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت و مالباختگان نیز در پناه چتر حمایتی پلیس قرار گرفته و اولین قدم در راستای حفظ امنیت اجتماعی و احقاق حقوق جامعه برداشته شد"، برداشته شد."


طبق اعلام رسمی سرهنگ محمدمهدی کاکوانی، بررسی‌ها نشان داد که این فرد در ابتدا از طریق کامنت‌نویسی در صفحات تقلبی با دختران جوان ارتباط برقرار کرده و پس از آن با تکیه بر شباهت صدایش به این بازیگر معروف، ضمن برقراری تماس تلفنی با قربانیان خود و نزدیکی به ایشان و اغفال، از آن‌ها اخاذی می‌کرد.


اخبار فرهنگی -  خبر آنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------