«هیس! پسرها فریاد نمی زنند» وارد پیش تولید می شود



پیش تولید فیلم سینمایی «هیس! پسرها فریاد نمی زنند» بزودی آغاز خواهد شد.

به گزارش بانی فیلم، پوران درخشنده پس از گذشت دو سال و پس از کش و قوس های فراوان سرانجام به تازگی موفق به دریافت پروانه ساخت فیلم جدیدش با نام جدید «هیس! پسرها فریاد نمی زنند!» از سوی سازمان سینمایی شده است. در حال حاضر این کارگردان مشغول آماده سازی مقدمات اولیه برای ساخت این فیلم است و براساس برنامه ریزی های انجام گرفته، پیش تولید نیز تا اواسط ماه آینده آغاز خواهد شد.

 

به گفته درخشنده، «هیس! پسرها…» پنج شخصیت اصلی دارد که همگی آنان از میان چهره های شناخته شده انتخاب خواهند شد.

 

فیلمبرداری فیلم جدید کارگردان «پرنده کوچک خوشبختی» به طور کامل در تهران انجام می شود و برخی از لوکیشن ها نیز تاکنون انتخاب شده است.

 

«هیس! پسرها فریاد نمی‌زنند» با نام پیشین «هیس! پسرها گریه نمی کنند» به یک مسئله اجتماعی و البته ملتهب درباره پسرها می پردازد. درخشنده پیش تر با ساخت فیلم جنجالی «هیس! دخترها فریاد نمی زنند» به مسئله تجاوز به دختران در سنین کودکی پرداخته بود. مسئله ای که این روزها تبدیل به یک معضل اجتماعی شده و قربانیان بسیاری را نیز در پی داشته است.

 

پوران درخشنده خود تهیه کنندگی فیلم جدیدش را برعهده گرفته است. فیلمی که به احتمال فراوان اولین نمایش آن در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر خواهد بود.

 

وی چندی پیش در گفت وگو با بانی فیلم از نگارش فیلمنامه ای سینمایی به نام «بیوه» خبر داده بود. این فیلمنامه همانطور که از اسمش مشخص است به زنان بی سرپرست، مشکلاتی که این قشر با آن دست و پنجه نرم می کنند و جایگاه فعلی آنان در جامعه و خانواده می پردازد.

 

آخرین ساخته درخشنده در سینما «زیر سقف دودی» نام داشت که با حضور بازیگرانی چون فرهاد اصلانی، مریلا زارعی، بهنوش طباطبایی، شهرام حقیقت دوست، آزیتا حاجیان و حسام نواب صفوی در سال ۹۵ روی پرده سینماهای سراسر کشور رفت.

 

«خواب های دنباله دار»، «بچه های ابدی»، «رویای خیس» و «شمعی در باد» دیگر عناوین سینمایی چند سال اخیر این کارگردان محسوب می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------