سروش صحت: بینندگان بخواهند،«فوق لیسانسه ها» ساخته می شود



اخبار,اخبار فرهنگی,سریال لیسانسه ها

سروش صحت در گفت و گوی مفصلی که با بانی فیلم داشته است و در شماره بعد ماحصل آن را خواهید خواند، درباره فصل سوم این مجموعه عنوان کرد: همه چیز به سلیقه و نظر مخاطبان بستگی دارد. اگر بازخورد خوبی از کار بگیریم، فصل سوم هم ساخته خواهد شد.

 

وی در ادامه افزود: در حال حاضر طرح و ایده فصل سوم شکل گرفته است، اما به مرحله نگارش فیلمنامه نرسیده است. چون هیچ چیز قطعی نیست. اگر مخاطبان بخواهند و استقبال خوبی از فصل دوم شود و تیم هماهنگ باشد و بتوانیم بچه ها را دور هم جمع کنیم، «فوق لیسانسه ها» ساخته خواهد شد که احتمالا پخش ان به سال آینده برمی گردد.

 

وی همچنین در خصوص فصل بندی این کار نیز بیان کرد: این «لیسانسه ها۲» نیست. طرح اولیه ما یک مجموعه ۶۰ قسمتی بود و ما هیچ برنامه ریزی هم برای «لیسانسه ها۲» نداشتیم. بنابراین حتی وقفه ای هم در تصویر برداری ایجاد نشد. اما زمانی که تا قسمت ۲۴- ۲۵ ضبط کرده بودیم، به ما گفتند که قرار است سریال روی آنتن برود. از آنجایی که ما نمی توانستیم قسمت های دیگر را در آن تایم مشخص شده برسانیم، گفتند که تا جایی که آماده است پخش می کنیم و باقی را در قالب فصل دوم و در یک زمان دیگر پخش می کنیم. بنابراین طراحی برای فصل دوم نداشتیم. اما اگر قرار باشد ادامه پیدا کند، در واقه فصل دوم یا «فوق لیسانسه ها» خواهد بود.

 

صحت درباره پایان بندی فصل دوم نیز گفت: فصل قبل داستان تمام نمی شد، چون در ۶۰ قسمت طراحی شده بود. اما در این فصل داستان به پایان می رسد و اگر قرار باشد ساخته شود، قطعا با تغییراتی روبرو خواهد بود و بازیگران جدیدی به کار اضافه خواهند شد.

 

 



از بازیگران بیشتر بدانید

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------