فیلم هایی که در گوگل بیشتر جستجو شدند/ ژانر وحشتناک وفیلم های ابر قهرمانی بیشترین مخاطبان را دارند



گوگل فهرست عناوینی که از سوی کاربران بیشترین جستجو را داشتند اعلام کرد.گوگل برای رنکینگ و رسیدن به آماری دقیق از بیشترین بازدیدها و جستجوها چندین ترلیون جستجو را با استفاده از آلگوریتم‌ها تحلیل و به مقایسه درصدی جستجوها در دوره یکساله مورد ارزیابی دقیق قرار داده است.

 

نکته ی جالب توجه توجه مخاطبین به فیلم های ابر قهرمانی وژانرهای وحشتناک است. 

 

بر این اساس«پلنگ سیاه»، «شگفت‌انگیزان۲»، «ددپول۲»، «انتقام‌جویان: نبرد ابدی» بیشترین تعداد جستجو را در بین فیلم‌ها در موتور جستجوی گوگل داشتند . در ادامه به معرفی فیلم هایی می پردازیم که در این فهرست آمده است:

 

*پلنگ سیاه فیلمی در سبک ابرقهرمانی با کارگردانی رایان کوگلر است. داستان پادشاه کشور خیالی در آفریقا به نام واکانداست که به‌وسیله‌ی تزریق دارویی گیاهی دارای قدرت‌های خاصی شده است وی بعد از کشته شدن پدرش و شروع جنگ داخلی سعی در سر پا نگه‌داشتن تاج‌وتختش دارد؛ اما با دو دشمن قوی که برای سرنگونی او متحد شده‌اند مواجه می‌شود. تچالا با مأمور سی آی ای و نیروهای ویژه واکاندا متحد می‌شود تا از وقوع یک جنگ جهانی جلوگیری کند. این فیلم سومین فیلم پرفروش تاریخ ایالات‌متحده و  دهمین فیلم پرفروش تمام ادوار تاریخ سینماست.

اخبار,اخبار فرهنگی,محبوب ترین فیلم ها در گوگل

 

*انیمیشن شگفت انگیزان۲  قسمت دوم انیمیشن بسیار محبوب و مشهور شگفت انگیزان است که توسط برد برد ساخته‌شده است. انیمیشن شگفت انگیزان ۲ بر اساس شخصیت‌های قسمت قبلی این فیلم شکل‌گرفته است.   ولی در قسمت دوم خانواده آقای شگفت‌انگیز شاهد قابلیت‌های جدید و خارق‌العاده‌ای از فرزند کوچک خانواده به نام جک جک هستند. در این قسمت نیز ماجراها بر اساس نبرد خانواده با یک شخصیت جدید بانام آندر مینر  است ولی بار اصلی داستان بر دوش مادر خانواده، الاستی گرل بوده و آقای شگفت‌انگیز باید با بزرگ‌ترین چالش خود، زندگی عادی مدیریت خانواده و سه فرزند خود، دست‌وپنجه نرم کند.

اخبار,اخبار فرهنگی,محبوب ترین فیلم ها در گوگل

 

*ددپول ۲ یک فیلم ابرقهرمانی به کارگردانی دیوید لیچ است. «ددپول ۲» پس از وقایع قسمت نخست رخ می‌دهد. وید ویلسون یا همان ددپول پس از آزادی همسرش و بازگشت به زندگی عادی، حالا به دنبال ثبات وزندگی طبیعی خودش است، اما به‌زودی متوجه پسر نوجوانی می‌شود که قدرت‌های خارق‌العاده‌ای دارد. او می‌بایست از این پسر نوجوان در مقابل نیروی پلیدی که از آینده به حال فرستاده می‌شود تا او را نابود کند محافظت نماید؛ اما ددپول نمی‌تواند به‌تنهایی از پس چنین کاری بربیاید و... ددپول ۲ توسط فاکس قرن بیستم در تاریخ ۱۸ مه ۲۰۱۸ در ایالات‌متحده اکران شد.

اخبار,اخبار فرهنگی,محبوب ترین فیلم ها در گوگل

 

*انتقام‌جویان: جنگ ابدیت یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی به کارگردانی برادران روسو است. انتقام جویان که ازهم‌گسسته‌اند، دوباره باهم متحد می‌شوند و به نیروهای نگهبانان کهکشان می‌پیوندند تا با تانوس که به دنبال تصاحب همه‌ی سنگ‌های ابدیت و حکمرانی بر فضا، زمان و واقعیت است، مقابله کنند.

اخبار,اخبار فرهنگی,محبوب ترین فیلم ها در گوگل

 

*یک مکان ساکت یک فیلم در ژانر درام هیجان‌انگیز و ترسناک به کارگردانی کرازینسکی است. داستان فیلم در آینده رخ می‌دهد و دورانی را به تصویر می‌کشد که هیولاهایی ناشناخته زمین را به تسخیر خود درآورده‌اند و کوچک‌ترین صدایی می‌تواند آنان را به‌سوی انسان کشانده و سبب نابودی‌شان شود. در این داستان لی جان کرازینسکی و اِوِلین میلی بلانت و فرزندانشان حضور دارند. خانواده‌ای که کاملاً در سکوت مطلق قرار دارند و تمام مواردی که باعث می‌شود صدایی تولید شود و امنیت خانواده به خطر بیفتد را نیز زیر نظر دارند تا اشتباهی رخ ندهد. حال این خانواده در تمام طول مدت زندگی خود باید هر کاری را بدون هیچ صدایی انجام دهند؛ وگرنه توسط این موجودات شکار می‌شوند.

اخبار,اخبار فرهنگی,محبوب ترین فیلم ها در گوگل

 

*راپسودی بوهمی  یا حماسه کولی یک فیلم آمریکایی در سبک زندگینامه‌ای به کارگردانی برایان سینگر و دکستر فلچراست. داستان فیلم درباره گروه موسیقی کوئین با تمرکز بر روی زندگی یکی از مهم‌ترین اعضای آن؛ یعنی فردی مرکوری است.

اخبار,اخبار فرهنگی,محبوب ترین فیلم ها در گوگل

 

* ونوم ، یک فیلم ابرقهرمانی محصول سال ۲۰۱۸ به کارگردانی روبن فلیشر است که بر اساس شخصیتی به همین نام از مجموعه کتاب‌های کمیک کمپانی مارول ساخته شده است.  ادی بروک یا همان ونوم که در ابتدا به عنوان دشمن مرد عنکبوتی معرفی شد ، با گذشت زمان تبدیل به یک ضدقهرمان می‌شود که ابرقهرمان‌ها را همراهی می‌کند و یا علیه آنها است و… 

اخبار,اخبار فرهنگی,محبوب ترین فیلم ها در گوگل

 

*ارثیه یک فیلم ترسناک ماورایی است که اولین اثر کارگردانی نه‌چندان نام‌آشنا به اسم آری آستر به‌حساب می‌آید.  فیلم ماجرای جستجوی اسرار مرموز یک خانواده و تلاش برای فرار کردن از بخت شومی که به اعضای خانواده به ارث می‌رسد را روایت می‌کند.

اخبار,اخبار فرهنگی,محبوب ترین فیلم ها در گوگل

 

*راهبه فیلمی در ژانر ترسناک  از کورین هاردی  است. داستان فیلم  به زمانی برمی‌گردد که یک راهبه جوان، در کلیسایی در رومانی به طرزی مشکوک به قتل می‌رسد. یک کشیش با گذشته‌ای خالی و نسبتاً ترسناک، به همراه یک راهبِ تازه‌کار که نزدیک به اتمام دوره آموزشی است، از جانب شهر واتیکان مسئول تحقیق روی این کلیسا و اتفاقات رخ‌داده در آن می‌شوند. آن‌ها در حین بررسی پرونده، به راز نامقدس و شومی برخورد می‌کنند که نه‌تنها زندگی، بلکه ایمان و همچنین روح خود را به خطر می‌اندازند.

اخبار,اخبار فرهنگی,محبوب ترین فیلم ها در گوگل

 

میزان

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------