فیلمبرداری فیلم «هیاهوی انزوا» ۲۰ روز دیگر کلید می خورد



اخبار,اخبار فرهنگی,محمد احمدی

محمد احمدی تهیه کننده سینما از آغاز فیلمبرداری فیلم سینمایی «هیاهوی انزوا» به کارگردانی و نویسندگی علی جابری انصاری تا ۲۰ روز دیگر خبر داد.

محمد احمدی تهیه کننده سینما در گفتگو با مهر، درباره فیلم سینمایی «هیاهوی انزوا» به کارگردانی و نویسندگی علی جابری انصاری که به تازگی پروانه ساخت دریافت کرده است، گفت:  هنوز با عوامل «هیاهوی انزوا» به نتیجه قطعی نرسیده ایم با این وجود قصد داریم حدود ۲۰ روز دیگر این فیلم را در تهران کلید بزنیم.

 

وی با بیان اینکه تمام صحنه های «هیاهوی انزوا» در تهران فیلمبرداری می شود، اظهار کرد: این فیلم سه قصه موازی دارد و با توجه به اینکه فیلمنامه «هیاهوی انزوا» را دوست داشتم تصمیم به ساخت آن گرفتم. این فیلم طنز تلخ خاصی دارد که برایم جذاب و جالب بود.

 

به گفته احمدی، محمدرضا جهان پناه به عنوان مدیر فیلمبرداری در این اثر همکاری می کند.

 

این تهیه کننده عنوان کرد: وقتی من با علی جابری انصاری صحبت می کردم متوجه شدم که او می داند چه می خواهد از سوی دیگر با توجه به اینکه سرمایه گذار برای ساخت «هیاهوی انزوا» پیدا کرده بودیم، تصمیم به ساخت این فیلم گرفتیم.

 

وی بیان کرد: سال گذشته یکی از دوستانم علی جابری انصاری را به من معرفی کرد و من بعد از خواندن فیلمنامه به او گفتم زمانی که شرایط تولید بهتر شود این فیلم را با هم خواهیم ساخت از همین رو پس از مدتی درخواست پروانه ساخت دادیم که در نهایت پس از ۲ بار اصلاحیه، پروانه ساخت «هیاهوی انزوا» صادر شد. این را هم باید بگویم که ما در نظر داریم این فیلم را برای سی و هفتمین جشنواره ملی فیلم فجر آماده کنیم.

 

این تهیه کننده در پایان درباره زمان اکران فیلم سینمایی «به دنیا آمدن» ساخته محسن عبدالوهاب که در سی و چهارمین جشنواره ملی فیلم فجر به نمایش درآمد، گفت: ما در پی این هستیم که با پیدا کردن یک سرگروه هرچه زودتر این اثر را به نمایش بگذاریم از همین رو فکر می کنم یک ماه دیگر بتوانیم «به دنیا آمدن» را با پخش کنندگی شرکت پخش خودم با عنوان «کویر فیلم» اکران کنیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------