آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

زمان پخش برنامه «حالا خورشید» به تعویق افتاد



اخبار,اخبار فرهنگی,برنامه حالا خورشید

آماده نبودن دکور، پخش برنامه حالا خورشید را به تعویق انداخت.

به گزارش بانی فیلم، برنامه «حالا خورشید» با اجرای رضا رشیدپور قرار بود که از امروز روی آنتن شبکه سه برود و یک منبع آگاه به بانی فیلم الین خبر را داده بود. اما آماده نبودن دکور برنامه و یک سری مسائل که بی ربط به فضای فعلی جامعه نیست، باعث شد تا این برنامه از شنبه هفته آینده روی آنتن برود. این در حالی است که این برنامه صبحگاهی تا به امروز توانسته با طرح مباحث مهم اجتماعی، سیاسی و فرهنگی و اقتصادی و نوع اجرای رضا رشیدپور عنوان پربیننده ترین برنامه صبحگاهی را از آن خود کند.

 

«حالا خورشید» یک برنامه صبحگاهی به تهیه‌کنندگی و با اجرای رضا رشیدپور است که در کنار او پرویز نشاط و حمید ترابیان هم اجرای بخش های دیگر برنامه را برعهده دارند. این برنامه از شنبه تا پنجشنبه از شبکه ۳ سیما پخش می شود و شامل بخش هایی چون بررسی روزنامه‌های روز کشور، گفت‌وگو با مهمان، چراغ زرد، بورس ایده، بیلبورد (ابرنما) و… در فصل های قبلی بوده است. این برنامه پیش از ماه رمضان به پایان رسید و حالا شنیده می شود که از شنبه هفته آینده روی آنتن خواهد رفت. حال باید منتظر بود و دید که «حالا خورشید» با چه تغییراتی در محتوا و بخش های برنامه روی انتن خواهد رفت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------