آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

جوادیساری: می گفتند صدایت کافه ای است



اخبار,اخبار موسیقی,جواد یساری

جواد یساری که پس از سال‌ها ممنوع‌الفعالیتی، در فیلم «دشمن زن» به کارگردانی کریم امینی حضور پیدا کرده و قطعه‌ای را خوانده است، می‌گوید پس از انقلاب به او گفتند چون طاغوتی و کافه‌ای می‌خواند دیگر اجازه کار ندارد.

به گزارش خبرآنلاین، این روزها فیلم سینمایی «دشمنِ زن» به کارگردانی کریم امینی و تهیه‌کنندگی محمدحسین فرحبخش در سینماها در حال اکران است. «دشمن زن» از اواخر خرداد ماه روی پرده رفته و تا به امروز نیز با وجود برگزاری جام جهانی، استقبال خوبی از آن شده است. علاوه بر بازیگران این فیلم سینمایی که باعث محبوبیت آن میان مخاطبان شده‌، حضور جواد یساری، خواننده کوچه بازاری در این فیلم هم بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

 

او برای اولین بار بعد از 40 سال ممنوع‌الفعالیتی، در این فیلم حضور داشته و قطعه‌ای را خوانده است. یساری که عصر امروز (یک‌شنبه 10 تیر) مهمان کافه خبر بود در پاسخ به سوال خبرآنلاین درباره علت ممنوع‌الفعالیتی‌اش در این سال‌ها گفت: «هیچ وقت به من به صورت رسمی اعلام نشد که نمی‌توانم بخوانم اما از گوشه و کنار بودند افرادی که می‌گفتند صدایت کافه‌ایست، یا تو در زمان طاغوت می‌خواندی و طاغوتی هستی. خب مگر خواندن در آن زمان چه اشکالی داشت؟ همه در آن زمان زندگی کردند و بعد وارد سال‌های بعدی زندگی‌شان شدند. همه این‌ها باعث شد تا من سال‌ها از خواندن و ادامه فعالیت در کشور خودم محروم شوم.»

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------