عنایت بخشی: با «ستایش ۳» برمی گردم



اخبار,اخبار فرهنگی,عنایت بخشی

بازیگر سریال "ولایت عشق" گفت: طی ماه گذشته برای بازی در فیلم سینمایی "زندانی ها" به کارگردانی "مسعود ده نمکی" و سریال "ستایش ۳" به کارگردانی "سعید سلطانی" به من پیشنهاد شده است.

به گزارش سینماخبر، عنایت بخشی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: خدا را شکر نسبت به گذشته حالم بسیار بهتر است. پیشتر مشکلاتی بود اما خوشبختانه همچنان با ادامه روند درمان وضعیت بسیار بهتری دارم.

 

وی در همین راستا ادامه داد: مشکل اصلی من واریس رگ های پا به خاطر سر پا ایستادن های طولانی در زمان دوران بازیگری ام است. این مشکل همچنان با من همراه است اما با درمان و مصرف دارو سعی می کنم آن را بهبود ببخشم.

 

بازیگر سریال "محکومین" درباره فعالیت های خود در عرصه بازیگری تاکید کرد: در حال حاضر دو پیشنهاد جدی برای بازیگری در سینما و تلویزیون دارم که به امید خدا با آنها به عرصه بازیگری باز خواهم گشت.

 

بازیگر سریال "ولایت عشق" درباره دو پیشنهادی که برای بازی داشته اضافه کرد: طی ماه گذشته برای بازی در فیلم سینمایی "زندانی ها" به کارگردانی "مسعود ده نمکی" و سریال "ستایش 3" به کارگردانی "سعید سلطانی" به من پیشنهاد شده است.

 

بخشی با اشاره به قبول حضور در هر دو پروژه پیشنهادی خاطرنشان کرد: از نظر من هر دو اثر کیفیت خوبی خواهند داشت و کارگردانان خوبی هم دارند. هنوز فیلمنامه زندانی ها را نخوانده ام اما به محض تماس از سوی ده نمکی برای بازی در اثر حاضر خواهم بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------