ایندیاناجونز ۵، سال ۲۰۲۱ اکران می‌شود



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم ایندیاناجونز

کمپانی فیلمسازی دیزنی تاریخ اکران نسخه پنجم از فیلم سینمایی اکشن و ماجراجویانه "ایندیاناجونز" را اعلام کرد.

به گزارش میزان، کمپانی فیلمسازی دیزنی تاریخ اکران نسخه پنجم از فیلم سینمایی اکشن و ماجراجویانه "ایندیاناجونز" را اعلام کرد.

 

بر اساس اعلام این کمپانی نسخه پنجم فیلم سینمایی "ایندیاناجونز" با بازی هریسون فورد در سال ۲۰۲۱ یعنی درست ۳ سال آینده به اکران عموم در خواهد آمد.

 

در ابتدا قرار بود "ایندیاناجونز ۵" ۱۰ ماه جولای سال ۲۰۲۰ اکران شود، اما مدیران این شرکت سینمایی اعلام کردند با توجه به طولانی بودن روند تولید و همچنین پروژه‌های موازی با این اثر، ایندیاناجونز ۹ جولای ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

 

"استیون اسپیلبرگ" کارگردان نامدار سینمای هالیوود که کارگردانی آثار مطرحی همچون فهرست شیندلر،‌ای تی و نجات سرباز رایان را در کارنامه داشته ساخت فیلم سینمایی ایندیاناجونز ۵ را عهده دار شده است.

 

تاکنون تنها حضور هریسون فورد در این فیلم قطعی شده و هیچ نام دیگر در کنار وی ذکر نشده است. "فیلیپ کافمن" و "دیوید کوئپ" نگارش فیلمنامه و دیالوگ نویسی ایندیاناجونز ۵ را انجام خواهند داد.

 

هنوز درباره داستان این فیلم سینمایی هیچ خبر تازه‌ای منتشر نشده است. ایندیاناجونز ۵ به طور قطع ساخته می‌شود، اما هنوز نام فرعی اثر مشخص نیست.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------