نوروز طناز تلویزیون ۹۷



اخبار,اخبار فرهنگی,سریال های نوروز 97

اگر اتفاق خاصی نیفتد شبکه های یک، دو و سه سریال های نوروزشان را شناختند. طبق اعلام های گاهی رسمی و گاهی غیررسمی سه سریال «پایتخت»، «آرماندو» و «دیوار به دیوار» برای پخش در نوروز ۹۷ مراحل فنی را پشت سر می گذارند.

اخبار,اخبار فرهنگی,دیوار به دیوار

«دیوار به دیوار» در شبکه سه

«دیوار به دیوار» در آستانه کلید خوردن است و مراحل پیش تولید را می گذراند.

 

سامان مقدم اصولاً دستش تند نیست اما برای ۱۴ قسمت قطعاً زمان به اندازه کافی وجود دارد او حداقل ۳ ماه و اندی فرصت دارد تا قصه اش را نوروزی تحویل شبکه سه دهد. نقطه عطف سریال سامان مقدم این است که او برای شناساندن فضا و شخصیت های سریالش به مخاطب به فرصت زیادی نیاز ندارد. کاراکترهای سریال جا افتاده اند و مخاطب آنها را خوب می شناسد نکته مهم در ساخت سریال «دیوار به دیوار» قصه ناب و جذاب است. سریال «دیوار به دیوار» در فصل اول هر بار سوژه ای جذاب و جالب داشت مخاطب را پای سریال می نشاند اگر هم در قسمتی که اتفاق ویژه ای رخ نمی داد عملاً کمیت کار به لحاظ موقعیت و اتفاق می لنگید.

 

به نظر می آید سریال «دیوار به دیوار» برای دیده شدن در نوروز باید به دنبال قصه ای جذاب، خاص و گیرا باشند تا مخاطب نوروز را از دست ندهند. بی تردید تیم سامان مقدم آنقدر جذاب هستند که بتواند گزینه مناسبی برای عید امسال باشد.

اخبار,اخبار فرهنگی,آرماندو

«آرماندو» برای شبکه ۲

آهنگساز فیلم «شیار ۱۴۳» برای «آرماندو» آهنگ ساخت تا «آرماندو» هم روزهای پایانی فنی اش را به سلامتی پشت سر بگذارد. افرادی که از حال و هوای سریال احسان عبدی پور مطلع هستند خبر از اثری جذاب و جالب با بازی حمیدرضا آذرنگ و مرجانه گلچین داده اند. به نظر می رسد «آرماندو» هم بتواند در نوروز ۹۷ جای خوبی در کنداکتور نوروز داشته باشد.

 

داستان این سریال پسر خوش دل و مهربانی است که تلاش می‌کند مشکلات خواهر و فرزندان خواهرش را برطرف کند، او در این مسیر درگیر موقعیت‌هایی جذاب و نفس گیر می‌شود.

 

حمیدرضا آذرنگ و مرجانه گلچین در این سریال نقش یک خواهر و برادر را با نام‌های آرمان و صاب جان، عبدالرزاقی نقش مهتاب ایفا می‌کنند.

 

حمیدرضا آذرنگ، مرجانه گلچین، الیکا عبدالرزاقى، علیرضا استادى، على مسعودى، سحر ولدبیگى، على اوجى، فریبا طالبى، مجید پتکى، شهربانو موسوى، علی اوجی از بازیگران این سریال هستند.

اخبار,اخبار فرهنگی,پایتخت

«پایتخت» برای شبکه یک

به هر حال سریال «پایتخت» و شخصیت های این مجموعه تلویزیونی جذابیت های همیشگی شان را دارند و بی شک کماکان جایگاه ردیف اول را در جذب مخاطب دارند. خانواده معمولی و دیگر شخصیت های این سریال در پخش های تکراری و مداوم تلویزیون در شبکه های مختلف هرگز از مخاطب جدا نشده اند و بدیهی است این مجموعه یکی از پرطرفدارترین سریال های سیما باشد.

 

اما نکته اینجاست که تیم سیروس مقدم و الهام غفوری در این فصل با یک فضای جدید و با قصه ای متفاوت با فصل های قبل می آیند. ساختار و نوع کار در این فصل متفاوت با همیشه است و این یعنی اینکه مخاطب تلویزیون باید خودش را برای یک فضای متفاوت از «پایتخت» با موقعیت هایی متفاوت با آنچه تا به حال دیده آماده کند. باید دید بیننده تلویزیون کاراکترهای خاطره ساز «پایتخت» را در موقعیت هایی جدا از شهر و روستاها و گرفتارهای مرسوم می پسندد! به هر حال «پایتخت» با محسن تنابنده، احمد مهرانفر، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، هومن حاجی عبداللهی، نسرین نصرتی و… دیگر شخصیت ها دل یک قصه جذاب می تواند باز هم مثل همیشه تماشاگرپسند از آب درآید.

اخبار,اخبار فرهنگی,شب عید

«شب عید» سعید آقاخانی!

اما اینکه مینی سریال «شب عید» سعید آقاخانی قرار است در چه اوضاع و احوالی به لحاظ زمان و شبکه روی آنتن برود جای سوال دارد. از اسم و رسم سریال برمی آید که باید نوروزی باشد ولی تعداد قسمت های آن طوری نیست که بتواند باکس نوروز را کاملاً پر کند.

 

سریال آقاخانی مراحل فنی و تدوین را مدتی است آغاز کرده و مثل دو سریال دیگر شرایط مهیایی برای پخش نوروز دارد. باید دید چه اتفاقی برای جدیدترین تجربه آقاخانی در تلویزیون رخ می دهد. آقاخانی در دو- سه سال اخیر تمرکز بیشتری روی سینما داشته و این نشان از آن دارد که بازیگری در سینما حال او را بهتر از تلویزیون در می یابد.

 

«شب عید» داستان چند خانواده است که به مشهد سفر می کنند و درگیر ماجراهایی می شوند.

 

در این مجموعه حمید لولایی، مرجانه گلچین، حسین محب اهری، افسانه ناصری، زهره صفوی، نعیمه نظامدوست، سروش جمشیدی و علی هاشمی ایفای نقش کرده اند.

 

تمام لوکیشن ها در مشهد بوده و سریال برای شبکه یک تولید شده است.

 

بانی فیلم

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------