برنامه «من و شما» با اجرای ظلی پور روی آنتن می رود



اخبار,اخبار فرهنگی,آرش ظلی پور

مدیر شبکه شما گفت: برنامه «من و شما» با همان تیم و اجرای ظلی پور حدود دو هفته دیگر پخش می شود.

به گزارش سینماخبر، محمد قاسمی مدیر شبکه شما در نشست خبری امروز اظهار کرد:شبکه شما دو بخش دارد بخشی از آن درسال ۹۰ کار خود را شروع کرد و در پایان سال ۹۴ تعطیل شد و در بخش دوم سال ۹۵ بعد از شش ماه دوباره راه اندازی شد.

 

وی با بیان اینکه ما با شرایط قبل و بعد از تعطیلی شبکه شما آشنا هستیم،ادامه داد: ما با این تغییر مخاطبان خود را که به شبکه دل بسته بودند از دست دادیم البته ما با شروع مجدد ای تی اس  شبکه کاهش پیدا کرد و روستاها و شهرهای کوچک نمی توانند شبکه را داشته باشند .

 

قاسمی عنوان کرد: برگشت دوباره نیروهایی که آموزش دیده بودند برای راه اندازی مجدد شبکه بسیار سخت بود و ما مرحله به مرحله این بحث ها را پشت سر گذاشته ایم.

 

 مدیر شبکه شما ادامه داد: البته یکی از اتفاقات خوب که بعد از راه اندازی شبکه رخ داد این بود که با نیروهای جوان، شبکه را اداره می کنیم و در شبکه چابک با نیروهای فنی خوب کار می کنیم .

 

وی ادامه داد:جذب مخاطب سخت است و خوشبختانه در این مدت رشد مخاطب شبکه شما خوب بوده است و پتانسیل خوبی را در استان ها شاهد هستیم و ۳۳ مرکز استان، پشتیبان خوبی برای این شبکه است.

 

قاسمی گفت:شبکه شما در بخش ورزش تمرکز خوبی داشته و قطب سوم شبکه ها هستیم و نمایندگی ۳۳ استان را به عهده داریم.

 

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای این شبکه ، تولیدات مشترک با استان ها است، ادامه داد: قرار است استعداد یابی در همه حوزه ها داشته باشیم و در شبکه ملی این استعداد یابی برای مثال در حوزه مجری وجود داشته باشد.

 

قاسمی با بیان اینکه قرار است برنامه من و شما با همان تیم و اجرای ظلی پور حدود دو هفته دیگر پخش  شود، گفت:برنامه شب های شفاهی بعد از وقفه ای که داشت با اجرای گبرلو اما با تهیه کنندگی شخصی  دیگر روی آنتن برود.

 

قاسمی عنوان کرد: در شبکه شما رویکرد گردشگری به عنوان رویکرد اصلی به صورت جدی به آن پرداخته می‌شود و برنامه‌های مختلفی به موضوعات گردشگری اختصاص خواهیم داد چرا که خواستگاه گردشگری در استان‌ها است.

 

برقراری 3 ساعت ارتباط زنده با مراکز استان ها

مدیر شبکه شما در خصوص آمار ارتباط زنده برنامه‌ها عنوان کرد: روزانه با مراکز استان‌ها سه ساعت ارتباط زنده داریم که حدود 11 درصد برنامه‌ها را دربرمی‌گیرد و بیست دقیقه از خود استان‌ها برنامه‌های تولیدی پخش می‌شود که 70 درصد آنتن توسط این برنامه‌ها تکمیل می شود.

 

وی افزود:برنامه‌های نمایشی و باکس‌های مستند مانند تله‌فیلم‌ها بخشی از تولیدات استانی شبکه «شما» است البته تولیدات «شما» به 5 ساعت می‌رسد و  تامین و تولید «شبکه شما» حدود 30 درصد است.

 

مدیر «شبکه شما» اظهار کرد: مراکز استان‌ها می‌توانند در پدیده‌سازی و انعکاس پدیده‌ها کمک کنند از این رو آمادگی این موضوع را داریم تا اتفاقاتی که در سطح استان‌ها می‌افتد را از شبکه شما پخش کنیم.

 

پخش زنده جشنواره ها و جشن ها از مراکز استان ها

وی افزود: از مراکز استان‌ها درخواست کردیم جشنواره و جشن‌ها به صورت زنده پخش شود و  اقدامات عمرانی در کشور نیز انعکاس داشته باشد.

 

مدیر «شبکه شما» با بیان اینکه صبح‌ها یک برنامه زنده ساعت هشت صبح از شبکه شما پخش می‌شود، گفت: در برنامه «پزشک شما» اصرار داریم با استان‌ها ارتباط برقرار کنیم و موضوعات پزشکی خود را از طریق مراکز استان‌ها پخش کنیم تا از ظرفیت‌ پزشکان استان استفاده کنیم و این پیام را انتقال بدهیم که وضعیت پزشکی در استان‌ها شرایط خوبی دارد و ظرفیت استان‌ها را به جامعه معرفی کنیم.

 

قاسمی در خصوص برنامه خانواده شبکه شما تصریح کرد: برنامه «کاشان مهر» با محوریت خانواده از استان فارس پخش می‌شود همچنین برنامه اذان‌گاهی افق بهشت از مرکز یزد روی آنتن شبکه شما می‌رود.

 

پخش برنامه «کاشانک» ویژه نوجوانان

وی افزود: برای نوجوانان دو برنامه از شبکه شما به نام «کاشانک» روی آنتن می‌رود البته اگر مسابقات کشوری شروع شود با استان‌ها ارتباط برقرار می‌کنیم و این مسابقات را پوشش می‌دهیم همچنین ساعت 18 برنامه‌ای با نام نگارستان پخش می‌شود در ضمن برنامه فاخری در حوزه مستند در استان‌ها تولید شده که به زودی پخش خواهد شد.

 

مدیر شبکه شما گفت: انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و سیره امام (ره) از دیگر رویکردهای مهم تولیدات مشترک مراکز استان‌ها با شبکه شما است،البته برنامه‌هایی را با این رویکردها به مراکز استان‌ها سفارش داده‌ایم که چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نیز از جمله این موارد است.

 

«توپ» با موضوع پوشش مسابقات کشوری، «نگارستان» با موضوع معرفی برنامه‌سازان استانی، «چلچراغ» با موضوع معرفی ظرفیت‌ها و استعدادهای استان‌ها، «زنده‌رود»، «خوشا شیراز»، «صبح خلیج فارس»، «شکرخند» در استان فارس با موضوع مشاعره طنز برای کودکان و... از جمله مجموعه‌هایی است که تولید مشترک مراکز استان‌های صداوسیما و شبکه تلویزیونی شما محسوب و از این شبکه تلویزیونی راهی آنتن می‌شود.

 

مدیر «شبکه شما» خاطر نشان کرد: برنامه «رادیو شب» با مشابهت اسمی با «رادیو هفت» مدتی است که به عنوان برنامه تولیدی شبکه شما با رویکرد استانی راهی آنتن می‌شود همچنین برنامه «ترانه باران» با رویکرد اصلی معرفی موسیقی استانی که به نوعی از برندهای اصلی سازمان صداوسیما نیز محسوب می‌شود بار دیگر راهی آنتن شده است و همچنین برنامه «۱+۵» که ۹۰ والیبالی محسوب می‌شود از دیگر برنامه‌های تولیدی شبکه شما است.

 

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------