آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

حمید هیراد دوباره حاشیه‌ساز شد/ اجرای غیر زنده آقای خواننده!



اخبار,اخبار فرهنگی,حمید هیراد

اتفاقی عجیب در کنسرت حمید هیراد باعث خبرساز شدن مجدد این خواننده در فضای مجازی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ابتدا هیچ چیز در صدا، لحن، بیان و خوانندگی خواننده جوان وجود نداشت. پسری که با آرامش و ادب صحبت می کرد و حضورش در دورهمی، محبوبیتش را دو چندان کرده بود. اما این روزها فضای مجازی، شیشه ای شفاف دور انسان ها کشیده است که نه اجازه فرار از زندان شیشه ای را به آنها می دهد و نه دیگر چیزی را مخفی از کسی می گذارد. این روزها هنر و هنرمند، شفاف تر از همیشه در معرض دید مردم قرار می گیرند.

 

ماه ها قبل حمید حسین زاده ملقب به هیراد به دلیل سرقت ادبی گوشه رینگ قرار گرفت. شاعران و رسانه ها می گفتند که او بخشی از اشعار دیگران را بدون اینکه اسمی از شاعران اثر بیاورد، در کارش می خواند و خودش را سراینده شعر معرفی می کند. آنقدر رسانه ها این موضوع را پیگیری کردند و به او فشار آوردند که شرکت حامی هیراد و تولید کننده و برگزار کننده مجبور به عذر خواهی از مردم و رسانه ها شدند. آن ها خسارت های این کارشان را به شاعران پرداخت کردند و سعی کردند هیراد جوان را از یک سقوط زودهنگام از پرتگاه شهرت در موسیقی نجات دهند.

 

چند ماه پس از حواشی مربوط به سرقت ادبی، کنسرت های هیراد آغاز شد. اجراها یکی پس از دیگری سولداوت می شد و همه چیز برای هیراد خوب پیش می رفت، اما انگار هیراد، باید روزهای سخت تری را تجربه کند. ماه ها قبل شاعر بودنش زیر سوال رفته بود؛ موضوعی که شاید خیلی در محبوبیتش تأثیر نداشت، اما این روزها خوانندگی اش زیر سوال رفته است. هیراد این بار نیزه را از طرفدارانش خورد؛ کسانی که مخاطب کنسرتش بودند و از اجرای زنده اش فیلم می گرفتند.

 

در کنسرت اخیر هیراد وقتی او قطعه ریتمیک «یار» را اجرا می کرد و مخاطبانش هم با او زمزمه می کردند، اتفاقی رخ داد. فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که در آن نشان می دهد، زمانی که هیراد برای احترام به مخاطبانش تعظیم می کند، آهنگ با صدای او اجرا می شود و او از آهنگ جا می ماند. در این ویدئو مشخص است که پس از این اتفاق برخی مخاطبان که در کنسرت حاضر هستند، می گویند: «هیراد سوتی داد!»

 

این فیلم در فضای مجازی بارها بازنشر شد و همه از اجرای پلی بک یا ضبط شده، هیراد گله کردند. خیلی از خوانندگان هم به این کار هیراد اشکال وارد کردند و اجرای پلی بک را ایرادی بزرگ دانستند. از جمله محمد علیزاده خواننده پاپ که در جشنواره آواها و نواهای رضوی گفت: وقتی مرا به اینجا دعوت کردند، گفتند که دو قطعه را به شکل پلی بک اجرا کن. من گفتم که این کار زشتی است؛ هر چند برخی خوانندگان به اشتباه آن را انجام می دهند.

 

این اتفاق باعث شد که هیراد نسبت به شایعه ها و  انتقاداتی که نسبت به او شده بود، واکنش نشان دهد. او در اینستاگرامش ویدئویی منتشر کرد که از نمایی دیگر اجرای قطعه «یار» را ضبط  کرده بود و نشان می داد که صدای  هیراد با ریتم و آهنگ کاملا هماهنگ است و او پلی بک نمی خواند. او زیر این فیلم نوشت: «قضاوت با شما عزیزان»

 

فیلمی که هیراد منتشر کرده است، خیلی کوتاه و فقط مربوط به لحظه ای است که خیلی ها می گویند او از اجرای پلی بک عقب مانده است. اما فیلمی که حاشیه ها را به همراه داشته است، از دقایقی قبل ضبط شده بود و نشان می داد که هیراد در دیگر قسمت ها از آهنگ عقب نیست و فقط این لحظه را از موزیک ارکستر جا مانده است. موضوعی که حاضران کنسرت به آن اذعان می کنند. نکته دیگر این است که در فیلمی که هیراد منتشر کرده است، صدای ارکستر با صدای خواننده هماهنگ نیست.

 

به هر حال قضاوت همچنان با مخاطبان است؛ اما اگر این قضیه صحت داشته باشد، وزارت ارشاد باید وارد عمل شود و مسئولان برگزار کننده کنسرت باید پول مردم را بازگردانند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------