فرزند مشایخی: پدرم همچنان باید تحت مراقبت‌‎های ویژه باشد



اخبار,اخبار فرهنگی,جمشید مشایخی

فرزند جمشید مشایخی گفت: پدرم در بیمارستان همچنان باید تحت مراقبت‌های‌ ویژه باشد و زمان ترخیص مشخص نیست.

نادر مشایخی روز جمعه در گفت وگو با ایرنا، درباره حال عمومی استاد مشایخی اظهار داشت: پدر همچنان در «آی سی یو» بستری است؛ با اینکه از نظر جسمی حالش خیلی بهتر شده اما زمان انتقال به بخش و یا مرخص شدن هنوز معلوم نیست.

 

وی با بیان اینکه «کمی حال عمومی شان به حالت ثابت درنیامده است»، افزود: تا زمانی که شرایط پدر به حالت ثابت در نیاید باید در آی سی یو تحت مراقبت های ویژه باشد.

 

این رهبر ارکستر ادامه داد: پدر به لحاظ خوردن و آشامیدن مشکلی ندارد اما پزشکان به او اجازه پایین آمدن از تخت را نمی‌دهند.

 

وی درباره هوشیاری استاد مشایخی نیز گفت: به لحاظ هوشیاری هیچ مشکلی ندارد و قدرت تکلمش خوب است. 

 

به گزارش ایرنا، استاد مشایخی چندی پیش به دلیل مشکل کلیوی در بیمارستان بستری بود که بعد از درمان از بیمارستان مرخص شد اما ماه گذشته بار دیگر به دلیل مشکل روده و صفرا در بیمارستان آتیه بستری شده است.

 

وی از چهره‌های ماندگار عرصه بازیگری است که از سال 1336 با نمایش «وظیفه پزشک» بازیگری‌ را آغاز کرد و در سال 1344 با فیلم «خشت و آینه» وارد سینما شد.

 

«گاو»، «سوته‌دلان»، «خانه عنکبوت»، «کمال‌الملک»، «گل‌های داودی»، «آوار»، «پدربزرگ»، «طلسم»، «سرب»، «روز واقعه»، «خانه روی آب»، «یک بوس کوچولو»، «جرم» و «سیزده 59» از جمله فیلم های سینمایی است که مشایخی در آن ایفای نقش کرد.

 

استاد مشایخی در دوران بازیگری خود در سریال های تلویزیونی چون «هزار دستان»، «داستان‌های مولوی»، «سلطان صاحبقران»، «امام علی (ع)»، «پهلوانان نمی‌میرند» و «ستایش» بازی کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------