سکانس های پایانی فیلم «مشت آخر» مقابل دوربین می رود



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم مشت آخر

فیلمبرداری سکانس های باقی مانده «مشت آخر» از سر گرفته می شود.

به گزارش بانی فیلم، فیلمبرداری فیلم سینمایی «مشت آخر» به کارگردانی مهدی فخیم زاده و تهیه کنندگی سیدحامد حسینی که به دلیل سانحه تصادف فخیم زاده به مدت چند هفته متوقف شده بود قرار است از امروز دوباره در شمال کشور آغاز شود.

 

فخیم زاده با تأیید این خبر به بانی فیلم گفت: «فیلمبرداری چند سکانس از فیلم باقی مانده که با همراهی اعضای پشت دوربین و گروه بازیگران این سکانس ها از امروز در شمال کشور مقابل دوربین می رود. پس از اتمام فیلمبرداری نیز بلافاصله مراحل تدوین و صداگذاری آغاز خواهد شد تا فیلم هر چه زودتر آماده نمایش شود».

 

در «مشت آخر» با نام قبلی «مشت در وقت اضافه»، گوهر خیراندیش، احمد نجفی، رامین راستاد، گلناز خالصی، حمیدرضا قلی خانی، سیاوش معمارزاده، آتنا مهیاری همراه با خود مهدی فخیم زاده به ایفای نقش می پردازند.

 

این فیلم یک کمدی اکشن اجتماعی و خانوادگی است.

 

این نوزدهمین فیلم فخیم زاده در مقام کارگردان است که نگارش فیلمنامه آن را نیز خودش برعهده داشته‌ است.

 

علیرضا زرین دست به عنوان مدیر فیلمبرداری، عباس بلوندی طراح صحنه و لباس، عباس رستگارپور مدیر صدابرداری و محمد گل افشار به عنوان طراح گریم با این فیلم همکاری دارند.

آخرین ساخته مهدی فخیم زاده در سینما فیلم «هم نفس» با بازی رویا نونهالی، مریلا زارعی، ناصر آقایی و خود وی بود که سال ۸۲ روی پرده رفت.

 

این کارگردان در کارنامه سینمایی خود ساخت آثار شاخصی چون «مسافران مهتاب»، «همسر»، «ساده لوح»، «خواستگاری»، «بهار در پاییز» و… را نیز دارد.

 

فخیم زاده در تلویزیون نیز مجموعه های پرمخاطبی چون «تنهاترین سردار»، «ولایت عشق»، «خواب و بیدار»، «حس سوم»، «بی صدا فریاد کن»، «قتل در ساختمان ۸۵» و «فوق سری» را کارگردانی کرده است. او در جشنواره سی و دوم فیلم فجر برای بازی در فیلم سینمایی «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» به کارگردانی بهروز افخمی کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

 

اولین نمایش «مشت آخر» به احتمال فراوان در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------