آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

فصل سوم «کودک‌شو» تغییرات زیادی دارد/ پایان فصل دوم تا ماه محرم



اخبار,اخبار فرهنگی,برنامه کودک شو

تهیه‌کننده «کودک شو» بیان کرد که تلاش می‌کنند تا فصل جدید این برنامه که بعد از محرم و صفر برای تدارک آن آماده می‌شوند، تفاوت‌های زیادی با فصل اول و دوم داشته باشد.

ابوذر پورمحمدی در گفتگو با مهر با اشاره به برنامه «کودک‌شو» که این شب‌ها با اجرای پژمان بازغی روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، گفت: این فصل از مجموعه «کودک شو» که فصل دوم محسوب می‌شود تا قبل از ماه محرم روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و بعد از محرم و صفر و کمی استراحت برای فصل جدید برنامه آماده می‌شویم.

 

وی ادامه داد: تلاش ما این است که فصل جدید تفاوت‌های زیادی با فصل‌های قبلی داشته باشد و برای این منظور با کارشناسان مشورت خواهیم کرد و همچنین از نظرات مردم استفاده می‌کنیم چراکه بهترین نظرات را خود مردم و شرکت‌کننده‌ها بیان می‌کنند که می‌گویند دوست دارند برنامه به چه صورت باشد.

 

تهیه کننده «کودک شو» اظهار کرد: ما ۲ سال است که برنامه «کودک شو» را تولید و پخش می‌کنیم و خانواده‌هایی که در این برنامه حضور یافته‌اند به نوعی آن را به یک باشگاه خانواده‌های «کودک شو» تبدیل کرده‌اند.

 

وی در پایان با اشاره تغییرات فصل ۲ نسبت که پخش آن تا قبل از محرم ادامه دارد، بیان کرد: ما در گفتگو با کارشناسان تغییراتی در فصل ۲ ارایه دادیم و حتی به این نتیجه رسیدیم که از میان چهار خانواده در هر قسمت به یک خانواده برسیم و انتخاب خانواه‌ها هم براساس نوعی تست و آزمون باشد که این تغییرات و اصلاحات را در فصل سوم نیز ادامه خواهیم داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------