آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

مرضیه برومند: هنرمندان خارجی نترسیدند مُهر ایران در پاسپورت‌شان بخورد



اخبار,اخبار فرهنگی,مرضیه برومند

مراسم اختتامیه هفدهمین جشنواره تئاتر عروسکی شب گذشته (چهارشنبه ۸ شهریور) با روالی غیر معمولبه نسبت دیگر جشنواره‌ها در محوطه تالار وحدت و با حضور اهالی هنر عروسکی‌ کشور و مسئولان فرهنگی همچون سیدمجتبی حسینی معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مرضیه برومند دبیر جشنواره، شهرام کرمی مدیر اداره هنرهای نمایشی و ... برگزار شد.

 

این جشنواره با وجود اینکه به صورت غیر رقابتی یک هفته در سالن‌های نمایشی تهران برگزار شد اما برای برخی شخصیت‌ها و پیشکسوت‌های عروسکی جوایزی در نظر گرفت و همینطور همه شرکت کنندگان داخلی و خارجی جشنواره نیز از لوح تقدیر و تندیس جشنواره برخوردار شدند.

 

در این مراسم صحبت‌های معاون هنری، مدیر کل هنرهای نمایشی به صورت ویدئویی ضبط شده بود و برای حضار پخش شد اما مرضیه برومند خودش روی صحنه قرار گرفت و صحبت کرد. وی در صحبت‌هایی که به نوعی گزارش این جشنواره محسوب می‌شد، گفت: همه ما از عروسکی‌ها تا مسئولان در جشنواره شرکت کردند و من از همه تشکر می‌کنم. مردم ما نیاز به اتحاد و کنار هم بودن دارند. البته بین همه تشکرهایی که می‌کنم سازمان زیباسازی دیر به جمع ما پیوست و من از مسئولانش خواهش می‌کنم به جای این بیلبوردهای مسخره در سطح شهر، تئاتر را تبلیغ کنند!

 

برومند با تشکر از رسانه‌ها گفت: یکی از دوستان از من سوال کردند که ۲ میلیارد تومان جشنواره از کجا آمده است اما من پاسخ دادم بهتر است بپرسید به کجا رفته! چون به کجا آمده‌اش که مشخص است، ما به زودی درباره همه هزینه‌های جشنواره شفاف‌سازی خواهیم کرد و هزینه‌کردها را در سایت قرار خواهیم داد. خوشبختانه گروه‌های خارجی نیز از آمدن به این جشنواره نترسیدند که مهر گذرنامه‌شان برای ایران خورده باشد یا اینکه در ایران جنگ بشود، باز هم از گروه فرانسه تشکر ویژه می‌کنم.

 

ستاره اسکندری که مجری‌گری این برنامه را برعهده داشت، با معرفی شعر و موسیقی آهنگ «آسمون آبی عروسک‌ها» گفت: سختی دنیای عروسکی در همه بخش‌هایش زیاد است و حال می‌خواهیم چند تقدیری را معرفی کنیم.

 

فارس

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------