خیز «هیو جک‌مَن» برای نامزدی بعدی اسکار



اخبار,اخبار فرهنگی,هیو جک من

داستان فیلم «پیش‌رو» در مورد سقوط سیاسی یک سناتور سابق عضو حزب دموکرات ایالات متحده آمریکاست که با بازی درخشان «هیو جک‌مَن» همراه شده است.

به گزارش فارس به نقل از هالیوود ریپورتر، فیلم سینمایی «پیش رو» درامی در مورد سقوط «گری هارت» سیاستمدار دموکرات با بازی «هیو جک‌مَن» در کمپین ریاست‌جمهوری سال ۱۹۸۸ به‌خاطر رسوایی جنسی، در اولین اکران خود در جشنواره فیلم «تلوراید» با استقبال شدید مواجه شد.

 

داستان فیلم «پیش‌رو» در مورد سقوط سیاسی «گَری هارت» می‌تواند نامزدی اسکار را همچنین نصیب «وِرا فارمیگا» کند که در نقش همسر هارت ظاهر شده است.

 

این فیلم با بازی «هیو جک‌من» و کارگردانی و نویسندگی «جیسون ریتمن» در هفتم نوامبر توسط کمپانی سونی منتشر خواهد شد. قبلا دو فیلم از این کارگردان با عنوان‌های «جونو» محصول ۲۰۰۷ و «بالا در آسمان» محصول ۲۰۰۹ که در همین جشنواره تلوراید اکران اولیه شدند، توانستند نامزد بهترین فیلم دوره‌های خود در اسکار شوند.

 

فیلم «پیش‌رو» با وجود کارگردان خوش سابقه و همچنین «هیو جک‌من» هنرپیشه نقش اصلی فیلم که در سال ۲۰۱۲ بخاطر بازی در فیلم «بی‌نوایان» نامزد بهترین هنرپیشه نقش اصلی مرد اسکار شد و از هنرپیشه زن موفقی همچون «ورا فارمیگا» هم بهره می‌برد که به قول کارشناسان حضورش در هر فیلم باعث ارتقاء آن فیلم می‌شود. او هم در سال ۲۰۰۹ برای بازی در فیلم همین کارگردان با عنوان «بالا در آسمان» نامزد جایزه بهترین هنرپیشه نقش اصلی زن اسکار شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------