آغاز پیش تولید فیلم سینمایی «تیغ و ترمه»



اخبار,اخبار فرهنگی,پژمان بازغی

فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» این روزها در مرحله پیش تولید قرار دارد و بزودی مقابل دوربین می رود.

به گزارش برنا، پیش تولید فیلم سینمایی «تیغ و ترمه» به تهیه کنندگی علی قائم مقامی و نویسندگی و کارگردانی کیومرث پوراحمد به تازگی در سکوت خبری آغاز شده است. براساس برنامه ریزی های انجام گرفته، فیلمبرداری این فیلم با انتخاب کامل عوامل پشت دوربین و گروه بازیگران بزودی در تهران آغاز خواهد شد. برخی از لوکیشن های فیلم نیز تاکنون انتخاب شده است.

 

پژمان بازغی و هومن برق نورد بازیگرانی هستند که به تازگی حضورشان در این فیلم سینمایی قطعی شده است. با قطعی شدن حضور بازغی و برق نورد، گروه این روزها مشغول مذاکره با سایر بازیگران پروژه هستند.

 

«تیغ و ترمه» با مضمونی حادثه ای و اجتماعی قرار است برای حضور در جشنواره سی و هفتم فیلم فجر آماده نمایش شود.

 

فیلمنامه این فیلم سینمایی در زمان دریافت پروانه ساخت با اصلاحاتی مواجه شد که در نهایت سازندگان با رفع آنها موفق به دریافت پروانه ساخت شدند.

 

از میان عوامل پشت دوربین «تیغ و ترمه» نیز تاکنون حضور علیرضا زرین دست به عنوان مدیر فیلمبرداری و مهران ملکوتی به عنوان مدیر صدابرداری قطعی شده است.

 

آخرین ساخته کیومرث پوراحمد «کفش هایم کو؟» نام دارد که در سال ۹۴ با بازی رضا کیانیان، رویا نونهالی، مینا وحید و مجید مظفری در سینماها به نمایش درآمد. این کارگردان همچنین در کارنامه خود ساخت فیلم های سینمایی «اتوبوس شب»، «شب یلدا»، «خواهران غریب»، «به خاطر هانیه» و «شکار خاموش» را نیز دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------