انیمیشن «هتل ترانسیلوانیا ۳» دهمین فیلم پرفروش جهان در سال ۲۰۱۸ شد



اخبار,اخبار فرهنگی,انیمیشن هتل ترانسیلوانیا ۳

نسخه سوم از انیمیشن سینمایی "هتل ترانسیلوانیا" توانسته پس از نزدیک به سه ماه اکران با گذر از مرز 500 میلیون دلار رتبه دهم گیشه جهانی از آن خود نماید.

 

در نسخه سوم این انیمیشن خانواده دراکولا به همراه میوس عازم سفری با کشتی می‌شوند و در این راه با خانواده این پسر آشنا می‌شوند. این انیمیشن در نسخه جدید خود به صورت سه بعدی ساخته شده و توسط سونی پیکچرز تهیه و کلمبیا پیکچرز توزیع‌کننده آن خواهد بود.

 

در حالی که خانواده دراکولا در تعطیلات به سر می‌برند، کنت دراکولا یک رابطه عاشقانه را آغاز می‌کند و می‌خواهد ازدواج کند، اما این ازدواج دردسر‌های فراوانی را به همراه می‌آورد.

 

هتل ترانسیلوانیا ۳ به واسطه ساختار و فضای هیجان انگیز و در عین ژانر کمدی خود در دو نسخه قبلی فروش فوق العاده‌ای را برای خود به ثبت رسانده است و حالا امیدوار است تا در نسخه سوم خود بار دیگر موفقیت‌های قبلی را تکرار کند.

 

داستان کلی مجموعه‌های هتل ترانسیلوانیا دربارهٔ کنت دراکولا است که صاحب هتل ترانسیلوانیاست؛ هتل پنج‌ستاره‌ای که همواره میزبان تمام هیولا‌های دنیاست.

 

وی به مناسبت تولد ۱۱۸ سالگی دخترش به نام مِیوِس (با صداپیشگی سلنا گومز) می‌خواهد مهمانی بگیرد. در این اثنا تصادفاً یک انسان معمولی که هیولا نیست به نام جاناتان لاکر (با صداپیشگی سمبرگ) وارد ماجرایی عشقی با مِیوِس می‌شود. دراکولا مؤظف است که از دخترش محافظت کند و اجازه ندهد که در عشق پسر غرق شود.

 

آدام سندلر در نقش دراکولا، اندی سمبرگ، سلنا گومز، استیو بوسکمی، مولی شانون، مل بروکس و دیوید اسپید از جمله بازیگرانی هستند که در این اثر صداپیشگی را بر عهده دارند.

 

میزان

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------