زمان پخش سریال «بانوی سردار» مشخص شد



اخبار,اخبار فرهنگی,سریال بانوی سردار

سریال «بانوی سردار» به کارگردانی پرویز شیخ طادی پس از ماه صفر روی آنتن می رود.

به گزارش بانی فیلم، سریال «بانوی سردار» به کارگردانی پرویز شیخ طادی و تهیه کنندگی سعید مرادی هم اکنون مراحل فنی را پشت سر می گذارد تا پس از پایان ماه صفر احتمالا از شبکه یک پخش شود. اما از آنجایی که تصمیم نهایی پخش سریال ها برعهده معاونت سیماست، ممکن است زمان و شبکه پخش سریال نیز تغییر کند.

 

این سریال یکی از سریال های تاریخی و پرلوکیشن و پربازیگر تلویزیون است که به زندگی نخستین بانوی سردار ایرانی که به مبارزه با استکبار انگلیس و حکومت مرکزی رضا شاه می پردازد. از ویژگی های این سریال می توان به تربیت فرزندان دلیر ووطن پرست شیر علیمردان خان، ایجاد وحدت بین اقوام ترک تباران و لر تباران، تاثیرگذاری بی بی مریم بر قوم بختیاری واستقلال و اتکا به خود اشاره کرد که در مضمون این سریال جاری است.

 

تصویربرداری آن در بهمن ماه آغاز و در اواخر خرداد در ارتفاعات پلور به پایان رسید.

 

سینا سرلک تیتراژ این مجموعه را خوانده است.

 

پانته آ سیروس بازیگر اصلی این سریال نقش بی بی مریم را ایفا می کند که به دلیل توانمندی هایی که در سوار کاری و تیر اندازی داشته برای این نقش انتخاب شده است. در کنار او حبیب دهقان نسب، فرخ نعمتی، سهیلا رضوی، مهدی میامی، فرزین محدث، محمد فیلی، کاظم هژیرآزاد، صدرالدین حجازی، حمیدرضا نعیمی، علیرضا مهران، مرتضی زارع، سعیده عرب، علیرضا جاویدفر، بهشاد چنگیزی، سیاوش درخشی، شاپور کلهر، پارسا قربانی، مجید کریمی، علیرضا دیلمی، فاطمه شکری، عسل قرایی هم در این سریال ایفای نقش می کنند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------