آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

«پرویز فلاحی‌پور» به سریال مرگ خاموش پیوست



اخبار,اخبار فرهنگی,پرویز فلاحی‌پور

«پرویز فلاحی‌پور» از دیروز (۵ مهرماه) مقابل دوربین احمد معظمی در سریال «مرگ خاموش» خواهد رفت.

به گزارش تسنیم، «پرویز فلاحی‌پور» بازیگر مشهور تئاتر و تلویزیون که سابقه بازی در آثاری همچون «شب دهم» «یوسف پیامبر» «دلنوازان» «شهرزاد» و... را در کارنامه خود از دیروز (5 مهرماه) مقابل دوربین احمد معظمی در سریال «مرگ خاموش» خواهد رفت.

 

سه‌شنبه هفته گذشته تست گریم این بازیگر در دفتر تهیه کننده انجام گرفته بود که به نتیجه مثبت گروه تولید و فلاحی‌پور ختم شده و این بازیگر در نقشی نسبتاً منفی در «مرگ خاموش» حضور خواهد داشت.

 

پرویز فلاحی‌پور همچنین در ادامه به خبرنگار تسنیم گفت: فیلمنامه‌ «مرگ خاموش» را وقتی خواندم ارتباط خوبی با آن برقرار کردم و به اصطلاح دوستش داشتم و بنظرم اثر خوبی خواهد شد. از همه مهم‌تر آنکه احمد معظمی را به‌عنوان جوانی که علاوه بر کاربلدی‌اش بسیار مؤدب و محترم است می‌شناسم و امیدوارم این سریال مورد استقبال مردم قرار بگیرد.

 

گفتنی است در این سریال  سعید راد، حمید عطایی، جلال فاطمی، فرهاد قائمیان، ستاره اسکندری، پریوش نظریه، رضا مولایی، سامیه لک،‌ رویا میرعلمی و حمید شریف‌زاده به ایفای نقش می‌پردازند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------