سریال "روزهای بی قراری" در تبریز ضبط می شود



اخبار,اخبار فرهنگی,سریال روزهای بی قراری

فصل دوم سریال «روزهای بی قراری» در شهر تبریز در حال ضبط و تولید است.

به گزارش تسنیم، به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، سارا شخصیت اصلی داستان در فصل دوم روزهای بی قراری است که در شهر مشهد سکونت دارد. از این رو آغاز قصه از مشهد بوده و سیر جریانات و اتفاقات داستان، سارا را به تبریز می برد. سارا صوفیانی که نقش سارا را در این سریال بر عهده دارد، به منظور یافتن هویت واقعی خود با تنها سرنخش که یک فرش نفیس قدیمی است از مشهد عازم تبریز می شود و در ادامه اتفاقات مختلفی را پشت سر می گذارد.

 

خسرو پایاب ، فیروز عاقلی ، وحید منافی ، زیبا فرج اللهی و جمعی از دیگر بازیگران استان آذربایجان شرقی در کنار سارا صوفیانی ، افسانه بایگان ، حمیدرضا آذرنگ ، مجید واشقانی و ... نقش آفرینی می کنند و تلاش همه عوامل بر این است که اوقاتی خوش و جذاب برای بینندگان فراهم نمایند . 

 

مرتضی صفری مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در بازدید از پشت صحنه این سریال گفت : این سریال در 30 قسمت 40 دقیقه ای با حمایت دکتر دارابی و مشارکت معاونت امور استان های سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و  مرکز آذربایجان شرقی تولید می شود. 

 

وی افزود: در این سریال به موضوع تبریز 2018 به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام و چهل سالگی انقلاب اسلامی به طور ویژه پرداخت می شود . 

 

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی در ادامه ابراز امیداوری کرد: بتوانیم سریالی فاخر و در شأن بینندگان تولید و پخش نماییم.  

 

شهردار کلانشهر تبریز ، هم در این بازدید ، ساخت سریال روزهای بی قراری را فرصتی مناسب برای معرفی هرچه بیشتر تبریز به مخاطبان رسانه ملی برشمرد.

 

ایرج شهین باهر گفت : پخش تصاویری ناب از اماکن دیدنی و تاریخی استان و تبریز در خلال این سریال ، موجب ترغیب بینندگان به سفر و بازدید از این کهن شهرِ زیبا را فراهم خواهد کرد. 

 

گفتنی است فصل اول سریال روزهای بی قراری در 23 قسمت 40 دقیقه ای به سفارش مرکز سیمای استان ها، از شبکه سه سیما پخش شد و جزو پربیننده ترین سریال ها در سال 1395 بود. فصل دوم این سریال نیز به سفارش همین مرکز با مشارکت شبکه سهند در 30 قسمت 40 دقیقه ای تولید و از روزهای پایانی پاییز به روی آنتن خواهد رفت. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------