آخرین اخبار فرهنگی - هنری

فیلم رزمی،اخبار فرهنگی،خبرهای فرهنگی

۱۰ فیلم رزمی جذاب و دیدنی در مورد بوکس که علیرغم کیفیتشان نادیده گرفته شدند

روزیاتو | در طول سال ها اکران فیلم های مورد تحسین منتقدان و موفق در گیشه، چندین فیلم رزمی با موضوع بوکس تا حدودی دور از…

فیلم «مغزهای کوچک زنگ زده» صدرنشین جدید جدول فروش هفتگی



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم مغزهای کوچک زنگ زده

با اکران فیلم های جدید از چهارشنبه هفته گذشته فروش فیلم ها دستخوش تغییرات بسیاری شده است. برخی از فیلم ها بخش عمده سالن هایشان را از دست داده اند و گیشه فیلم های پرفروش نیز با افت بسیاری مواجه شده است.

 

در میان پنج فیلم تازه به نمایش درآمده تا اینجای کار «مغزهای کوچک زنگ زده» فروش مناسبی داشته و پس از گذشت شش روز وارد باشگاه میلیاردی ها هم شده است.

 

نکته جالب اینکه ساخته هومن سیدی با فروش یک میلیارد و پانصد میلیون تومانی اش در عرض یک هفته هم اکنون در صدر جدول فروش هفتگی نیز قرار دارد.

 

«مغزها…» ۳۷ سینما در تهران دارد. به جز سالن های پایتخت ۷۴ سینما در شهرستان ها نیز نمایش این فیلم را برعهده دارند. فروش کل شهرستان فیلم سیدی مبلغی حدود ۸۵۰ میلیون تومان است.

 

«هزارپا» پس از گذشت ۷۵ روز از اکرانش همچنان ۲۱ سینما در تهران و ۳۸ سینما در شهرستان ها در اختیار دارد. یعنی ۵۹ سینما در کل کشور! فروش این فیلم کمدی حدود ۳۷ میلیارد و ۸۷۷ میلیون تومان است.

 

«تنگه ابوقریب» با وجود ورود به هفته هشتم اکران در حال حاضر در رتبه سوم فیلم های پرفروش هفته قرار دارد. ساخته بهرام توکلی نسبت به هفته گذشته حالا تعدادی از سینماهایش را از دست داده. مجموع فروش این فیلم به گفته پخش کننده اش چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان است.

 

«عرق سرد» چهارمین فیلم جدول است. این فیلم اجتماعی با بازی باران کوثری، امیر جدیدی و سحر دولتشاهی ۲۸ سینما در تهران دارد و به جز پایتخت به تازگی نیز در ۲۵ سینمای شهرهای مختلف روی پرده رفته است. ساخته سهیل بیرقی در مجموع سینماهای تهران و شهرستان ها حدود ۲۷۰ میلیون تومان فروش داشته است.

 

«هشتگ» با ۲۷ سینما در تهران استارت زده و تعداد قابل توجه ۵۰ سینما نیز در شهرستان ها آن را نمایش می دهند. این فیلم کمدی در مجموع ۲۳۸ میلیون تومان فروخته است.

 

«جاده قدیم» نسبت به سه فیلم دیگر تازه اکران شده فروش نسبتاً پایین تری داشته است. این فیلم اجتماعی در مقایسه با فیلم های جدید در تهران سینماهای کمتری در اختیار دارد. تعداد سالن های شهرستان فیلم نیز حدود ۲۷ سینما است. مجموع گیشه «جاده قدیم» از ۱۰۰ میلیون تومان عبور کرده.

 

«کاتیوشا» ۶۵ روز از اکرانش گذشته و فروش روزانه اش بسیار افت کرده است. مجموع گیشه این فیلم کمدی که هم اکنون ۱۷ سینما در کشور در اختیار دارد به مبلغی حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان رسیده است.

 

«شعله ور» پس از ۴۴ روز نمایش بالاخره وارد باشگاه میلیاردی ها شد. ساخته حمید نعمت ا… این روزها در تهران در چهار پردیس کورش، آزادی، باغ کتاب و ملت و سینما بهمن نمایش دارد. این فیلم به جز سالن های نامبرده در ۱۸ سینمای شهرستان ها نیز در حال اکران است. «شعله ور» به گفته پخش کننده اش حدود یک میلیارد و ۱۷ میلیون تومان فروش داشته است.

 

فروش هفتگی «سوفی و دیوانه» و «داش آکل» تقریباً یکسان بود

«سوفی و دیوانه» به دلیل داشتن تعداد سینماهای کمتر و نمایش تک سانس در برخی از همین سالن ها تاکنون پایین ترین میزان فروش را در میان فیلم های تازه به نمایش درآمده داشته است. ساخته مهدی کرم پور در تهران و شهرستان ها به ترتیب ۲۲ و ۱۷ سینما دارد و فروش کل آن در این سالن ها پس از عرض شش روز ۴۱ میلیون تومان بوده است.

 

«داش آکل» تعداد زیادی از سینماهایش را از دست داده و در حال حاضر در سطح کشور ۲۴ سینما در اختیار دارد. ساخته جدید محمد عرب در مجموع و پس از ۳۰ روز نمایش حدود ۳۴۲ میلیون تومان فروخته است.

 

«دارکوب» پس از ۹۱ روز نمایش در حال حاضر تنها چهار سینما دارد و فروش کل آن مبلغی حدود دو میلیارد و ۳۳۰ میلیون تومان است.

 

«همه چی عادیه!» هم اکنون دو سینما در تهران و چهار سینما در اصفهان، بندرعباس، کرمان و کرمانشاه دارد. گیشه ساخته محسن دامادی از مرز ۳۰۰ میلیون تومان عبور کرده است.

 

از امروز دو فیلم «لازانیا» (حسین قناعت) و «ماهورا» (حمید زرگرنژاد) به ترتیب در گروه ماندانا و استقلال روی پرده می روند.

 

در «لازانیا» با مضمونی کمدی بازیگرانی نظیر جواد رضویان، ارژنگ امیرفضلی، بهنوش بختیاری، نفیسه روشن، رضا ناجی، اصغر سمسارزاده، ساعد هدایتی و رضا رویگری به ایفای نقش پرداخته اند. در مراسم افتتاحیه «لازانیا» که امشب از ساعت ۲۰ تا ۲۲ در پردیس مگامال برگزار خواهد شد بازیگران همراه با مخاطبان به تماشای فیلم می نشینند.

 

در «ماهورا» با مضمون دفاع مقدس نیز ساعد سهیلی، مونا فرجاد، داریوش ارجمند، بهاره کیان افشار و کامران تفتی بازی کرده اند.

 

بانی فیلم

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------