سریال «بچه مهندس» دی ماه روی آنتن می رود



اخبار,اخبار فرهنگی,سریال بچه مهندس

شبکه دو برنامه های مختلف و دو سریال را در دست تولید دارد که به زودی و به نوبت هر کدام روی آنتن می روند. فصل دوم سریال «بچه مهندس» به کارگردانی علی غفاری که تا یک ماه دیگر تصویربرداری آن به پایان می رسد و احتمالا پس از پخش سریال «بازی نقاب ها» در دی ماه روی آنتن می رود. گرچه ممکن است که بلافاصله پس از «بازی نقاب ها» پخش نشود و با کمی تاخیر و پس از یک سریال تامینی روی آنتن برود. این سریال هم اکنون در بوستان ولایت مراحل تصویربرداری فصل دومش را پشت سر می گذارد و مریم کاویانی آخرین بازیگری است که تاکنون به جمع بازیگران این مجموعه پیوسته است. این مجموعه ادامه فصل یک آن است که در ماه رمضان پخش شد و مورد توجه قرار گرفت.

 

فاز دوم سریال در حدود ۲۰ قسمت تولید می شود که دوران نوجوانی جواد جوادی را به تصویر می کشد که مانی رحمانی نقش وی را بازی می کند. پرویز پورحسینی، بهاره رهنما، بهناز جعفری، اندیشه فولادوند، افشین نخعی، سلمان فرخنده، سیاوش چراغی پور، فرزین محدث، سوگل طهماسبی، عباس جمشیدی فر، حمید شریف زاده از بازیگرانی هستند که هم در فاز یک و هم در فاز دو حضور دارند و در کنار آنها بازیگران دیگری هم به کار پیوسته اند.

 

فصل دوم سریال «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و نویسندگی و تهیه کنندگی حامد عنقا نیز قرار است که به زودی به مرحله تولید برسد که البته طبق شنیده های ما هنوز وارد مرحله جدی نشده است. فصل یک این سریال پس از ماه رمضان پخش شد که مورد توجه مخاطبان بسیاری هم قرار گرفت و تهیه کننده را بر آن داشت که به فکر ساخت فصل دوم آن بیفتد. مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، نیما رییسی، بیژن امکانیان، سینا مهراد و ریحانه پارسا از بازیگران این سریال بودند که البته چون کار هنوز وارد مرحله جدی نشده است، مشخص نیست که کدام بازیگران قرار است در فصل دوم حضور داشته باشند.

 

«اقیانوس آرام» عنوان یکی از برنامه های این شبکه است که بعد از ماه صفر روی آنتن می رود و هم اکنون در مرحله تولید قرار دارد. این برنامه ویژه نوجوانان است که هادی نعمت‌اللهی آن را کارگردانی کرده و قصه‌های پرماجرای زندگی نوجوانان را روایت می‌کند. برنامه «اقیانوس‌آرام» گفتگو محور است و در هر برنامه یک نوجوان با داستانی خاص و شنیدنی به همراه یک مهمان بزرگسال از چهره‌های سرشناس متناسب با موضوع برنامه حضور دارند.

 

سری جدید برنامه «هزار راه نرفته» به تهیه کنندگی ناهید السادات شریفی عنوان یکی دیگر از برنامه های این شبکه است که پس از سالها تولید ان از سر گرفته شده و هم اکنون در مرحله تولید قرار دارد و به زودی روی آنتن می رود که شنیده ها حاکی از آن است که تا یکی دو ماه دیگر این برنامه پخش خواهد شد. نکته جالب اینکه آخرین فصل از این برنامه پرمخاطب سال ۱۳۸۵ پخش شد که بسیار هم مورد توجه قرار گرفت. اما گویا به دلیل نبود اسپانسر و مسائل مالی تولید آن متوقف شده بود که مشکل آن حل شده است و در حال تولید است. در هر قسمت از برنامه شبیه یک مستند، پای حرف‌های مردمی می‌نشست که مشکلات خانوادگی‌شان را مطرح می‌کردند. روایت صادقانه و شفاف، ویژگی مهم «هزار راه نرفته» بود. ازدواج، مسائل خانوادگی و طلاق موضوعاتی بود که در این برنامه مطرح می شد.

 

«دوقلوها» یکی از تولیدات اخیر شبکه دو به تهیه کنندگی مهدی بصیری است که قرار است پس از ماه صفر روی آنتن برود. تجربه موفق عموهای فیتیله ای باعث شد تا مجموعه جدیدی برای گروه سنی کودک و نوجوان شکل بگیرد. مجموعه تلویزیونی «دو قلوها» کاری است از گروه کودک و نوجوان شبکه دو که با مشارکت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حال تولید است که در این مجموعه در کنار عموهای فیتیله ای گروهی از بازیگران سینما و تلویزیون به ایفای نقش می پردازند.

 

در نهایت اینکه شبکه دو نیز در تلاش است تا برای پاییز و زمستان با دست پر مهمان خانه های مردم باشد. از جمله یکی دو سریال دیگر که در مراحل مختلف تولید قرار دارند که در خبرهای دیگر به آنها نیز خواهیم پرداخت.

 

بانی فیلم

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------