هوشنگ توکلی و امیرمحمد زند به سریال «نفوذ» پیوستند



اخبار,اخبار فرهنگی,سریال نفوذ

ترکیب بازیگران مجموعه تلویزیونی «نفوذ» به کارگردانی جواد شمقدری و تهیه کنندگی محسن علی اکبری تغییر کرد و هوشنگ توکلی و امیرمحمد زند به این مجموعه اضافه شدند.

به گزارش تسنیم، محسن علی اکبری درباره پیشرفت این پروژه اظهار داشت: ضبط لوکیشن های مربوط به کردستان تمام شده و سکانس‌های مربوط به شهرستان گنبد، سفارت آمریکا، سایت کبکان و دانشگاه تهران باقی مانده که گروه تولید در حال تصویربرداری سکانس‌های مربوط به دانشگاه تهران هستند. بعد از آن به گنبد می‌رویم و پس از ضبط صحنه های مربوط به شهرستان گنبد، سکانس‌های سفارت آمریکا و سایت کبکان تصویربرداری خواهند شد.

 

این تهیه کننده با بیان اینکه نگارش «نفوذ» براساس اسنادهای تاریخی صورت گرفته؛ افزود: «در ضبط سکانس‌های مرتبط با سفارت آمریکا از 12 بازیگر انگلیسی زبان استفاده خواهد شد.

 

تهیه کننده «مریم مقدس» با اشاره به حجم تروکاژ و استفاده از دستاوردهای فنی برتر، بیان داشت: به دلیل شلوغی خیابان طالقانی و سنگین بودن فیلمبرداری این بخش از مجموعه، دیوار سفارت آمریکا و سازه‌های مربوط به آن را در شهرک سینمایی غزالی بازسازی کرده‌ایم اما بقیه صحنه‌ها در داخل سفارت فیلمبرداری خواهند شد.

 

علی اکبری افزود: این مجموعه به لحاظ حجم تروکاژ و CGI حدود 400 دقیقه یعنی یک سوم زمان پروژه را به خود اختصاص داده که تاکنون مجموعه‌ای با این ویژگی تولید نشده است. برای این بخش، یک تیم 20 نفره از مهندسان نرم افزار مشغول فعالیت هستند و امیدواریم با موفقیت به پایان برسد تا نمونه موفقی باشد در حوزه سریال‌های تاریخی تا مانند کشورهای پیشرفته سینمایی بخش عمده‌ای از پروژه را با استفاده از پرده سبز و به صورت کامپیوتری تولید کنیم.

 

وی با بیان اینکه به ترکیب تیم بازیگری «نفوذ» هوشنگ توکلی و امیرمحمد زند اضافه شده‌اند، ادامه داد: این مجموعه در سه فاز تولید می‌شود که هر فصل 30 قسمت دارد. روایت 30 قسمت اول از پیش از انقلاب تا تسخیر لانه جاسوسی پیش می‌رود. فصل دوم این مجموعه به حوادث حین گروگان‌گیری تا کودتای نوژه و آغاز جنگ تحمیلی می‌پردازد و فاز سوم هشت سال دفاع مقدس را در بر می‌گیرد.

 

امین اسکندریان، کیمیا اکرمی، احمد نجفی، حمید گودرزی، رحیم نوروزی، علیرام نورایی، صالح میرزاآقایی، شهره لرستانی، زهرا سعیدی، جلیل فرجاد، ماشاله شاه مرادی، کاوه سماک باشی، سید امیر حسام شجاعی، شیوا بلوچی، نجوا صاحب الزمانی، فاطمه بیگی، محمدجواد جعفرپور، جلال فاطمی، هوشنگ توکلی و امیرمحمد زند بازیگران ایرانی «نفوذ» هستند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------