واکنش سید جواد هاشمی به سن مسوولان



اخبار,اخبار فرهنگی,سید جواد هاشمی

سید جواد هاشمی گفت: متاسفانه مسئولین کشور ما پیر شده‌اند و هیچ کدامشان فضای بچه‌ها و لزوم فیلم ساختن برای آنها را متوجه نمی‌شوند.

به گزارش ایسنا، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «پیشونی سفید۲ » شامگاه چهارشنبه ۲ آبان در اکران مردمی این فیلم در پردیس باغ کتاب با اشاره به اینکه این فیلم را برای کودکان ساخته است،گفت: خوشحالم که فیلم مورد استقبال تماشاگران و به خصوص کودکان و خانواده‌ها قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: اکران این فیلم به دلیل هفته جهانی کودک زودتر شروع شد و اکران رسمی آن از بعد از اربعین آغاز خواهد شد و امیدوارم کسانی که قسمت اول این فیلم را دیده‌اند و دوست داشتند، قسمت دوم فیلم را نیز دوست داشته باشند.

 

وی با تشکر از حسین احمدی و مرتضی وطن‌خواه سرمایه‌گذاران این فیلم گفت: بدون همراهی و کمک آنها ساخت این فیلم ممکن نبود و باید بگویم که این دو سرمایه‌گذار از مسئولین بیشترین به فکر سینمای کودک هستند.

 

هاشمی ادامه داد: متاسفانه مسئولین کشور ما پیر شده‌اند و هیچ کدامشان فضای بچه‌ها و لزوم فیلم ساختن برای آنها را متوجه نمی‌شوند. امیدوارم سن مسئولان کشور جوان شود و بچه‌دار شوند تا متوجه شوند که برای کودکان باید فیلم ساخت.

 

وی ادامه داد: قسمت سوم «پیشونی سفید» و همچنین فیلمی به نام «ترنادو» را برای بچه‌ها ساخته‌ام و من تا زمانی که زنده‌ام فقط می‌خواهم برای کودکان فیلم بسازم.

 

در این اکران مردمی جمعی از بازیگران و هنرمندانی همچون امید جهان، محسن افشانی، امیررضا احمدی، رکساناوطن خواه،عباس دلدار، بهارک رمضانی ،امیر مسعودی (استاد کنکور) حضور داشتند.

 

اکران فیلم «پیشونی سفید ۲ » همچنان ادامه دارد و در دومین هفته به فروشی معادل یک میلیاردتومان رسیده است و تعداد سالنهای سینما نیز به ۱۰۰ سالن افزایش پیدا کرده است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------