آخرین اخبار فرهنگی - هنری

سینمای ایران,اخبار فرهنگی,خبرهای فرهنگی

۷ فیلم‌ که مثل «بیبدن» بر اساس پرونده‌ای واقعی ساخته شده‌اند

در سینمای ایران پرداختن به پرونده‌های جنایی به اندازه هالیوود رواج ندارد، چراکه موانعی زیادی در مسیر به تصویر کشیدن آنها…

طعنه کارگردان «حوالی پاییز» به حواشی پایان سریال «دلدادگان»/ عکس



اخبار,اخبار فرهنگی,حسین زمانی

کارگردان سریال «حوالی پاییز» در پستی کنایه‌آمیز اعلام کرد که مخاطبان از پایان این اثر خیال‌شان راحت باشد زیرا که تهیه‌کننده با تمام عوامل تسویه کرده است.

به گزارش خبرآنلاین، حسین زمانی، کارگردان سریال «حوالی پاییز» با پستی کنایه‌آمیز درباره پایان‌بندی این سریال در اینستاگرام نوشت: «عزیزان دل، اول اینکه امیدوارم از دیدن قسمت اول سریال «حوالی پاییز» لذت برده باشید. اگر هم خوشتون نیومده قطعا ایراد از ماست. 

 

دوم اینکه به سهم خودم از تاخیری که بابت پخش قسمت اول پیش اومد عذرخواهی می‌کنم و چه حیف که عده‌ای حوصله‌شون سر رفت و قسمت اول رو ندیدن. تکرارش رو هر روز ساعت ۳:۲۰ - ۹:۴۵ و ۱۴:۱۰ میتونید ببینید. 

 

اما ... نگرانی‌هایی بابت پایان‌بندی سریال در ذهن عده‌ای از شما وجود داره که به طرق مختلف به من منتقل شده.  بهتون اطمینان کامل میدم که تهیه‌کننده سریال با همه بازیگران و بچه‌های پشت دوربین تسویه حساب کرده و اگه کسی هنوز باهاش تسویه نشده معناش اینه که کارش یا با پروژه تموم نشده. کلا داداشمون آقا سعید عضو دار و دسته خوش حساب‌هاست. همچنین باید اضافه کنم که کاملا فیلمبرداری و تدوین شده. خیالتون راحت. نظرتون رو هم درباره قسمت اول بدید. و البته که قسمت به قسمت جذاب‌تر میشه.»

اخبار,اخبار فرهنگی,حسین زمانی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------