مدیر شبکه سه توبیخ شد؟



اخبار,اخبار فرهنگی,شبکه سه

بعد از حواشی زیاد ماجرای معروف پخش دیرهنگام اخبار شبکه سه به دلیل پخش سریال «در حوالی پاییز»، در تازه ترین اتفاق، علی فروغی، مدیر شبکه سه به همین دلیل توبیخ شده است.

به گزارش ایسنا، هفته‌ی پیش بود که در اتفاقی نادر، بخش خبری شامگاهی این شبکه، با تاخیر قابل توجهی پخش شد؛ تاخیری که گوینده‌ی خبر را هم بر آن داشت که روی آنتن زنده، واکنش نشان دهد و از آن انتقاد کند. آن ماجرا خیلی مشهور شد، چون در شبکه‌های اجتماعی خیلی به آن پرداخته شد؛ چراکه مدیر شبکه سه سیما صبح همان روز برای پاسخ به حواشی برنامه‌ی «نود» و همچنین حواشی مربوط به پایان‌بندی حاشیه‌ساز سریال «دلدادگان» در یکی از برنامه‌های شبکه‌ی خود حضور یافته، تاکید کرده بود که شبکه سه یک رسانه منظم و حرفه‌ای در حد قیاس با شبکه‌های شهیر جهانی است.

 

البته حضور در خود همان برنامه (حالا خورشید) هم باز حاشیه‌ساز شد، چون مجری برنامه باز در پی موج شبکه‌های مجازی، مجبور شد به مخاطبانش این توضیح را بدهد که برخلاف آن‌چه که مدیر شبکه روی آنتن زنده مطرح کرده، او اصلا برای اظهار نظر و موضع‌گیری درباره‌ی حاشیه‌های برنامه‌ی نود، از مدیر شبکه اجازه نگرفته است.

 

البته حاشیه‌ی دیگر هم به همین برنامه و همین مجری (رضا رشیدپور) مربوط بود که آیتم تمسخرآمیزی را در واکنش به انتقاد مجری خبر شبکه 3 به پخش دیرهنگام اخبار اجرا کرد؛ طنزی که باعث رنجش اهالی خبر تلویزیون شد و البته عذرخواهی رشیدپور را هم در پی داشت. با این حال دست‌اندرکاران بخش خبری شبکه 3 این حرکت را با خبری کنایه‌آمیز جواب دادند. هرچند رشیدپور هم بعد از عذرخواهی‌اش، باز با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش، به کنایه اخبار شبکه سه واکنش نشان داد.

 

به گزارش ایسنا، شامگاه یک‌شنبه (13 آبان‌ماه) نیز یک حاشیه‌ی دیگر برای این شبکه رقم خورد. با وجود تمام تبلیغات و اطلاع‌رسانی‌ها مبنی بر پخش دیدار تیم‌های فوتبال اودینزه و میلان از لیگ فوتبال ایتالیا، که صحبت‌های مجریان و کارشناسان برنامه و همچنین تصویرهای پخش شده نیز مربوط به آن پخش شد، پس از مدتی تاخیر، پخش این دیدار منتفی و شبکه سه سیما در اقدامی غیر منتظره، دیدار دو تیم فوتبال مون‌پلیه و المپیک مارسی را از لیگ فرانسه به روی آنتن برد. در جریان این اتفاق، مجریان برنامه گزارش ورزشی در آنتن زنده قبل از پخش این بازی اعلام کردند که مدتی زمان لازم است، چون گزارشگر بازی در حال جست و جوی اینترنتی اسامی بازیکنان دو تیم است.

 

پنجمین حاشیه، توبیخ مدیر شبکه

به هر حال در پی این تسویه حساب‌ها روی آنتن زنده و بین بخش‌های مختلف یک شبکه، واکنش کارشناسان را هم در پی داشته، درنهایت خبر می‌رسد، در پی برخی حواشی پیش آمده پیرامون پخش با تاخیر یکی از بخش‌های خبری شبکه سوم سیما، عبدالعلی علی عسکری - رییس سازمان صداوسیما -، مدیر  شبکه سه و همچنین مدیرکل پخش اخبار صداوسیما را توبیخ کرده است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------