تهیه کننده سینما: فیلم «آینه بغل» را با ریسک در این فصل اکران کردیم



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم آینه بغل

سید امیر پروین حسینی به دلایل موفقیت «آینه بغل» در گیشه و عدم اکران آن در عید نوروز پرداخت.

سید امیر پروین حسینی تهیه کننده سینما و یکی از تهیه کنندگان «آینه بغل» در خصوص علت موفقیت این فیلم در گیشه به خبرنگار باشگاه خبرنگاران، گفت: «آینه بغل» در ادامه دیگر فیلم های کمدی ماست؛ یعنی فیلم برای خانواده ها طراحی شده تا بتوانند به راحتی و در کنار هم شوخی های خانوادگی را در یک اثری کمدی و سالم ببینند. این را در بازخوردها و نظرهای مردم پس از دیدن فیلم می توان دید.

 

وی افزود: خوشبختانه استقبال از «آینه بغل» در این فصل شلوغ اکران خوب بوده و ما خوشحالیم که مردم به عنوان مخاطبان اصلی فیلم را دوست داشتند.

 

وی ادامه داد: البته همه عوامل و بازیگران درجه یک و حرفه ای «آینه بغل» از تمام ظرفیتشان برای رسیدن به فیلمی مردم پسند استفاده کردند و انصافا هیچکس کم کاری نکرد. به این دلیل شاهد خروجی خوبی از آن هستیم.

 

پروین حسینی درباره عدم اکران «آینه بغل» در عید نوروز اظهار داشت: قصد داشتیم فیلم در نوروز اکران شود، اما به این دلیل که حال سینما در این فصل خوب نبود و رونق نداشت، به ما گفتند در صورت امکان فیلم الان اکران شود. ما هم با وجودی که این کار ریسک بود، قبول کردیم و خوشبختانه تا به حال به نتیجه خوبی رسیدیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------