جزئیاتی تازه از فصل جدید خندوانه



اخبار,اخبار فرهنگی,برنامه خندوانه

«خندوانه» و «قاچ» در آستانه میلاد مبارک رسول اکرم (ص) به شبکه نسیم بازمی‌گردند.

به گزارش روابط عمومی برنامه «خندوانه»، فصل جدید برنامه «خندوانه» از چهارشنبه ۳۰ آبان ‌روی آنتن شبکه نسیم می رود و فصل دوم برنامه «قاچ» نیز پخش خود را از شنبه سوم آذر آغاز می‌کند.

 

طبق هماهنگی‌های انجام شده، فصل ششم «خندوانه» در سه روز چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه پخش می‌شود و فصل دوم «قاچ» که از مشتقات برنامه «خندوانه» است نیز، روزهای شنبه تا سه‌شنبه روی آنتن می‌رود.

 

سیدعلی احمدی تهیه‌کننده این ۲ برنامه، درباره رویدادهای جدید فصل جدید «خندوانه» و «قاچ» بیان کرد: «خندوانه» مانند قبل ساختار خود را حفظ خواهد کرد و میزبان افراد سرشناس در هر حوزه خواهد بود. علاوه بر این، لیگ «ادابازی» هم در این فصل از «خندوانه» برگزار می‌شود.

 

وی تاکید کرد: در این فصل از برنامه «قاچ» نیز، علاوه بر حضور رامبد جوان، جناب‌ خان و نیما  شعبان‌نژاد، شاهد استندآپ کردن برگزیدگان ۲ مسابقه «خنداننده‌شو» هستیم. همچنین بخش «بدانگاه» که فرصتی برای انتقال مفاهیم علمی و تجربی در حوزه‌های مختلف و موجب ارتقای سطح زندگی است، به هر ۲ برنامه اضافه خواهد شد.

 

تهیه‌کننده «خندوانه» درباره اینکه گفته می‌شد قرار است رویداد تئاتر کمدی در «خندوانه» برگزار شود، توضیح داد: تیم «خندوانه» چند ماه تلاش کرد تا متن‌ها و اجراهای قوی‌ای را برای «خندوانه» تدارک ببیند اما متاسفانه متون و اجراهای قابل قبول این بخش، تعداد زیادی ندارند. بنابراین تصمیم بر آن شد که تلاش‌ها برای دریافت متون قابل قبول ادامه داشته باشد تا بتوان رویداد تئاتر کمدی را در فصل هفتم «خندوانه» که سال آینده ضبط می‌شود، برگزار کرد.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------