تلویزیون مجموعه «بالشت‌ها» را می‌خرد



اخبار,اخبار فرهنگی,مجموعه بالشت‌ها

آخرین قسمت از مجموعه «بالشت‌ها» که یک سال است در شبکه نمایش خانگی تولید می‌شود، سه‌شنبه این هفته توزیع خواهد شد. ضمن اینکه تهیه‌کننده اعلام کرده، تلویزیون قرار است حق پخش این مجموعه را بخرد.

تهیه‌کننده «بالشت‌ها» در گفت‌وگویی با ایسنا، با اعلام این خبر درباره‌ ساخت برنامه کودک در حوزه نمایش خانگی و همچنین اقبال این مجموعه از سوی مخاطبان توضیح داد: این مجموعه بدون هیچ ادعایی در فضای سالم ساخته و تبدیل به یک کار پرفروش شد و توانست مخاطبان را راضی نگه دارد. کودکان نیز با این مجموعه ارتباط برقرار کردند.

 

او با اشاره به اینکه با این مجموعه توانستیم در حوزه کودک در شبکه نمایش خانگی موفق باشیم، در عین حال یادآور شد: هر چند بخشی از این مجموعه کپی شد، اما جای خوشحالی است که توانستیم کاری در شأن مخاطبان بسازیم.

 

آقاجان‌زاده با بیان اینکه ساخت مجموعه‌ای با تعداد بالای عروسک بسیار دشوار است، درباره مجموعه «بالشت‌ها» توضیح داد: در این مجموعه ۱۵ عروسک در فضای خاص به مخاطبان معرفی شدند. این مجموعه بدون هیچ ادعایی با رده‌های یک و دو بازار برابری می‌کرد.

 

او در پاسخ به اینکه آیا ساخت مجموعه بالشت‌ها ادامه خواهد داشت؟ اظهار کرد: مشخص نیست اما تلویزیون قرار است حق پخش این مجموعه‌ را بخرد و احتمالا نوروز سال ۹۸ آن را پخش کند. این مجموعه شامل ۱۵ قسمت بود که قسمت آخر آن سه‌شنبه این هفته توزیع خواهد شد.

 

داستان مجموعه «بالشت‌ها» با بازی داریوش فرضیایی این‌گونه روایت می‌شود: «بالشت‌ها» از دیر خوابیدن و دیر بیدار شدن آدم‌ها به ستوه آمده‌اند و بر علیه آدم‌ها اعلان جنگ می‌کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------