برنامه دستپخت از مردم عذرخواهی کرد



اخبار,اخبار فرهنگی,برنامه دستپخت

حجم زیاد انتقادات از برخورد نامناسب داور برنامه "دستپخت" با یکی از شرکت‌کنندگان، عذرخواهی مجری – تهیه‌کننده این برنامه از مردم را، به دنبال داشت.

به گزارش ایسنا، در چند روز اخیر بخشی از برنامه "دستپخت" که در آن داور مسابقه با ادبیات نامناسبی با یکی از شرکت‌کنندگان صحبت می‌کند و غذای او را در شأن سطل آشغال توصیف می‌کند، واکنش‌ها و انتقادهای زیادی را در شبکه‌های اجتماعی به دنبال داشت.

 

البته برخی از این انتقادات از سوی خود اهالی صداوسیما عنوان شد؛ المیرا شریفی‌مقدم، گوینده خبر یکی از این افراد بود که در انتقاد به این بخش از برنامه "دستپخت"، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: "اینها کی‌اند که اینطوری اجازه دارند در تلویزیون صحبت کنند و به یک نفر توهین کنند؟ جای برکت خدا سطل آشغاله؟ حتی اگر نمایشی هم باشد قابل‌توجیه نیست. از همکارانم در تعجبم که چطور اجازه پخش می‌دهند! الگوبرداری غربی در هر زمینه‌ای به فرهنگ ما جور است؟ به چه قیمی برنامه می‌سازید؟"

 

در نهایت حواشی ایجادشده درباره این برنامه تلویزیونی تا آنجا ادامه پیدا کرد که ساعاتی پیش، حسینی مجری و تهیه‌کننده برنامه با انتشار ویدئویی در فضای مجازی به عنوان نماینده عوامل برنامه "دستپخت" از مردم عذرخواهی کرد و قول داد که دیگر بینندگان شاهد چنین ادبیاتی در برنامه "دستپخت" نخواهند بود.

 

در این میان اما همچنان انتقاد کاربران به این برنامه ادامه دارد و برخی در قالب کامنت، این پیشنهاد را مطرح می‌کنند که به جای عذرخواهی از مردم، بهتر است در قسمت آینده برنامه از این شرکت‌کننده که مورد توهین قرار گرفته بود، روی آنتن تلویزیون عذرخواهی شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------