فیلمبرداری «ماجرای نیمروز۲» به پایان رسید



اخبار,اخبار فرهنگی,فیلم ماجرای نیمروز۲

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز: رد خون» از پایان فیلمبرداری آن خبر داد.

به گزارش فارس، فیلمبرداری قسمت دوم از فیلم سینمایی «ماجرای نیمروز» با نام «رد خون» که از ۱۹ شهریور آغاز شده بود، شب گذشته (پنجشنبه ۲ آذر) در پایگاه‌های شکاری مهرآباد تهران به پایان رسید.

 

سیدمحمود رضوی تهیه‌کننده «ماجرای نیمروز: رد خون» با انتشار عکسی از جشن پایان فیلمبرداری این پروژه نوشت: به یاری خدا و تلاش شبانه‌روزی تک تک اعضاء گروه پر تلاش و پرانگیزه  ماجرای‌نیمروز، این کار سخت با روزهای بسیار سخت گذشت و تمام شد. سختی‌هایی که از مطالعات آغاز شد و در پیش‌تولید تبدیل به مقاومت در مقابل ساخت رسید و در تولید به سختی‌های فراوان اجرایی و تولیدی! اما به یاری خدا و با همکاری تک تک اعضاء گروه از همه موانع عبور کردیم و دیشب این کار هم تمام شد.

 

«ماجرای نیمروز» به ترورهای سال ۱۳۶۰ به دست سازمان منافقین خلق و نفوذ آنها در قلب دستگاه اطلاعاتی انقلاب می‌پردازد. گفته می‌شود داستان «ماجرای نیمروز؛ رد خون» در ادامه داستان قبلی است که عملیات مرصاد و شکست منافقین در واپسن روزهای جنگ تحمیلی را روایت می‌کند.

 

هادی حجازی‌فر، بهنوش طباطبایی، محسن کیایی، هستی مهدوی‌، حسین مهری، مهدی زمین‌پرداز، امیراحمد قزوینی و جواد عزتی بازیگران «ماجرای نیمروز ۲» هستند. احتمالاً اولین نمایش این اثر در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------